Welkom op mijn blog

maandag 4 april 2011

Fijne paasdagen


Hallo allemaal,

Na een week volledig inspiratieloos te zijn hier weer een kaartje. Jullie kennen het vast ook wel dan ga je zitten en na 10 minuten zit je er nog hetzelfde bij en er komt gewoon helemaal niets naar boven. Nou ja we zijn er weer ha ha. Deze keer een paaskaartje. Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C040, C170, C320, C460 en C600. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen met een splitpen erdoor en een lint en een tekst van de computer. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

A spoon full of sugar - Easter creation

Groetjes,

Cynthia

16 opmerkingen:

Deborah zei

Dit is echt een lieverdje! Zo schattig, lekkere kleurtjes!
Groetjes Deborah

Sieta zei

Hoi hoi, ja ja inspiratieloosheid komt me bekend voor hahaha.
Maar het is weer terug zo te zien, je kaart is weer geweldig mooi geworden.
En je hebt het goed gezien de glimmermist op mijn bloemetjes.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Joke de Wit zei

Nou mij overkomt dat ook en dan net als je denkt dat het gedaan is met de hobby krijg je weer zin om van alles te doen jouw kaart is weer leuk geworden.Groetjes Joke

Elise zei

Wat een leuk kaartje zeg. Ik vind de stempel echt heel schattig, zeker in combinatie met het papier.
Groetjes Elise

Annemarie en Merit zei

ja dat overkomt een ieder wel maar gelukkig komen we er weer bovenop. jij ook want dit is weer een snoepie!!

Ellen zei

Iedereen heeft vast wel eens een dip: ik herken het in ieder geval wel. Met deze kaart ben je er weer helemaal!

groetjes, Ellen

*mieke* zei

Een dipje??? Nooi last van...haha! Ik denk wij allemaal wel een paar keer per jaar hoor. Met deze kaart ben je volgens mij weer helemaal back, want hij is super!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!!, Je dipje is echt voorbij hoor!!
groetjes, Marlies

Sandra zei

Prachtige kaart hoor, en dat dipje............. daar hebben we allemaal wel eens last van denk ik!!
Groetjes Sandra

Saskia zei

Cynthia,

Fijn om je kaart bij Crafty Creations Challenge te zien, dank je!!

Groetjes, Saskia
(guest designer)

Marijke en Chantal zei

Heel herkenbaar het dipje....zit er nu ook in...zal wel weer goed komen haha. Lief en vrolijk kaartje en een schattig magnoliaatje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Helen zei

Leuk kaartje weer.

stempelfreaks zei

Heel herkenbaar dat dipje./ Je kaart is weer helemaal prachtig geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

greet zei

Inspiratie kan soms ver weg zijn maar gelukkig heb je het terug. Je hebt een supermooie kaart gemaakt.

Groetjes Greet

Liesbeth zei

Ben er ook net weer uit teruggekeerd " het dipje" maar aan je kaartje te zien is het bij jou ook weer terug.
gr. Liesbeth

Pauline zei

Die dipjes heb ik heel vaak, lol. Dan ga ik altijd even blog-hoppen om en beetje te spieken e zo kwam ik hier terecht. En wat een snoezig kaartje. Ik vind dat je mooi kan inkleuren met Derwent. Ben zelf overgestapt op copic omdat het mij niet goed lukte, maar ook met copic moet ik nog veel oefenen.
Suces bij de challenges.
Groetjes Pauline van Dijk