Welkom op mijn blog

donderdag 28 april 2011

Get well soon


Goedeavond allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste berichtje. Ik heb veel aan mijn hoofd en niet echt tijd om kaartjes te maken maar vanmiddag had ik gelukkig even de tijd om er 1 te maken. Het afdrukje is weer van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Verder heb ik het kaartje aangekleed met stansen, bloemen, meeldraadjes, plakparels in de vorm van hartjes en een tekst. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Scrapcards - Lila/paars
Simon Says - Anything goes
Crafty Creations - White spaces
It;s a Magnolia - Beterschapskaart

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

*~Patries~* zei

mooi gedaan hoor

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

Diana zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Cynthia. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes.

Groetjes Diana

Sheri zei

Such a sweet card Cynthia The lavenders and blues are so yummy together! Thank you for joining us at MSL! :)

Ellen zei

Mooie kaart is het geworden! Hopelijk heb je snel weer wat meer tijd om kaarten te maken. Ik heb zelf ook bijna 2 weken niets gedaan, maar toen gingen mijn vingers toch wel ernstig jeuken.

groetjes, Ellen

Janny zei

lief kaartje succes. Janny

Irene zei

Leuk kaartje in mooie kleuren Cynthia.

Groetjes, Irene

marja zei

Wat een super lief kaartje Cynthia.
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

Suze zei

Prachtige kaart Cynthia.
Bedankt voor het mee doen aan de challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Helen zei

Mooi kaartje hoor.

Sieta zei

Hoi hoi,
Ja dat heb je zo nu en dan, een reden om niet aan knutselen toe te komen. Maar hier is er weer een en wat voor een, prachtig is ie geworden.
Succes met de challlenges.
Liefs Mam

craftyb zei

Very pretty card - Tilda is so cute - i love all your pretty embellishments! Thanks for joining us at Crafty Creations Challenges! bx

Annemarie en Merit zei

Wat een liefie!!

Marlies zei

Wat een leuke schattige kaart! Hele mooie kleuren!
groetjes, Marlies