Welkom op mijn blog

donderdag 14 april 2011

Girls and Swirls


Goedemiddag allemaal,

Ondanks het mooie weer en alle huishoudelijke klussen heb ik toch nog even tijd weten te vinden om dit kaartje te maken voor de Girls and Swirls challenge van Stamptacular Sunday Challenge. Het papier voor dit kaartje is van Forever Friends. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De ballon heb ik bewerkt met Stickles. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen, takje een tekststempel, Hotfix parels en een vlinderstans bewerkt met glimmermist. Ik ga weer even verder van het zonnetje genieten en hopelijk jullie ook.

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Jopie zei

een lief kaartje cynthia en een mooie vinder.
lieve groeten jopie

Tinie zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!! En een leuke tekststempel gebruikt!
Groetjes Tinie

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje en leuke tekststempel heb je gebruikt
Groetjes, marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een leuke kaart, heel schattig en ook een leuke tekst stempel.
groetjes, Marlies

Joke de Wit zei

Wat een lief kaartje is het weer geworden heel mooi ingekleurd. Groetjes Joke

Wil zei

Wat een mooie en lieve kaart heb je gemaakt. En de kleuren die je heb gebruikt zijn heel mooi zo bijelkaar.
Groetjes Wil

stempelfreaks zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Astrid & larissa

Sieta zei

Hoi hoi,
Je kaart is weer geweldig mooi geworden.
Succes met de challenge.
Liefs Mam

Janny zei

Leuk en lief kaartje. Groetjes Janny

*mieke* zei

Mooie kaart weer Cynthia! Ik zie dat je de hotfix ook ontdekt hebt:-) Leuke steentjes zijn dat hé!
Groetjes Mieke

manuela zei

Wat een mooie en lieve kaart heb je gemaakt
Succes met de challenge.

Liefs
Manuela

Chantal zei

Erg leuk zo met die vlinders en hotfix-parels!
Groetjes,
Chantal

greet zei

Wat een mooi en schattig kaartje! De tekststempel is heel erg mooi.

Groetjes Greet

Marianne-db zei

This card is so sweet! Tilda is beautiful colored!
Thanks for joining Stamptacular this week!
Hugs, Marianne