Welkom op mijn blog

donderdag 7 april 2011

Party Time girl



Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik begin van de week al in elkaar gezet maar de stickles moesten nog even drogen. Deze keer heb ik een digi van Mo Manning gebruikt en heb ik haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden C040, C170, C210, C240 en C600. Het rokje heb ik bewerkt met stickles en de randen heb ik met distress bewerkt. Ik had van mijn moeder een doosje distress vintage photo gekregen en moest het natuurlijk meteen even uitproberen. Moet nog wel even flink oefenen maar voor de eerste keer vind ik hem redelijk gelukt. Verder heb ik het kaartje aangekleed met lint, bloemen, hotfixsteentjes, een hartje op naald, knoopjes en een tekst van de computer. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Stamptacular Sunday challenge - Buttons, Bling and Bloom
A spoon full of sugar - Ton's of texture
Papertake weekly - Anything goes

Ook wil ik alle nieuwe volgers nog van harte welkom heten. Intussen zijn het er al 80 en ben ik heel erg blij dat jullie mij willen volgens en altijd van die lieve berichtjes achterlaten.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Sieta zei

Woh wat is je kaart super mooi geworden en het rokje met de stickles is prachtig.
Ook de aankleding van je kaart is geweldig, vooral de strik staat er mooi op.
He distresssen is je aardig goed gelukt zo voor de eerste keer.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart, leuk aangekleed

Marlies zei

Een hele leuke kaart! Al lijkt je afbeelding niet echt zin te hebben in een party :) Prachtige strik!!
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Wat een leuke kaart Cynthia en je afbeelding is superszzz
Groetjes Mieke

Tinie zei

Schattig kaartje, Cynthia!! Leuke afbeelding is dit. Ik heb vorige week ook zo’n hotfix apparaat gekocht, ben benieuwd of hwt bij mij ook zo goed gaat lukken.
Groetjes Tinie

Marianne-db zei

How cute!! The card is lovely, very funny image! Thanks for joining our fun at stamptacular this week!

Angie zei

Wonderful card love the image and the colours, thanks for joining us at papertake weekly
Angie x