Welkom op mijn blog

zaterdag 9 april 2011

Verjaardagscreatie mam



Goedeavond allemaal,

Afgelopen donderdag was mijn moeder jarig en heb ik deze leuke creatie voor haar gemaakt. Het patroon had ik al een hele tijd liggen maar mezelf er nog geen tijd voor gegund maar ik vond dit een mooie gelegenheid om hem toch eens te maken. Het patroon voor deze creatie komt van Sandra's Scrapsels. Sandra heel erg bedankt dat je je patronen met ons wil delen! Er zat wel aardig wat werk in vooral de knoopjes voorop wilden niet zoals ik het in mijn hoofd had maar ik ben zeer tevreden over het eindresultaat. In de laatjes had ik namens mijn zoontje een paar bedeltjes en dewdrops gedaan als kado'tje voor oma. Ik heb de basis in elkaar gezet met cardstock en verder aangekleed met papier van Maja Design.



Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden.


Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen, blaadjes, kant, bedel en een dubbele vlinder van donker en lichtpaars. Verder nog Hotfix steentjes en 2 hoekstansjes.

Met deze creatie wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

It's a magnolia - Verjaardagscreatie
Polly Craft - Old/Neglected
Dutch Magnolia Lovers - Anything goes
Girlscardsworld - Cadeauverpakking

Groetjes,

Cynthia

20 opmerkingen:

Irene zei

Dat het een heel karwei is geweest geloof ik graag Cynthia maar wat is het mooi geworden en wat zal je moeder blij geweest zijn...zeker met de inhoud van het laadje gevuld door haar kleinzoon die ook altijd naar ons lacht op haar eigen blog!!

Groetjes, Irene

*~Patries~* zei

Heel leuk gedaan zeg

Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

*Kus Patries*

Elise zei

Wat een onwijs mooie creatie is dit geworden zeg. Echt super mooi. Ik heb ook nog steeds een soortgelijk patroon liggen, maar ben er ook nog niet aan toe gekomen.

Succes met de challenge!
Creatieve groet van Elise

Tinie zei

Wat een werk, maar wel prachtig geworden!!
Nog gefeliciteerd met je moeder!
En succes met de challenges.
Groetjes Tinie

Aletta zei

Prachtige cadeauverpakking, erg mooi !
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

*mieke* zei

Dat heb je schitterend gemaakt...daar was je mams vast erg blij mee en natuurlijk ook met de inhoud:-)
Groetjes Mieke

Deborah zei

Ik vind het heel erg mooi hoor!!
Daar zou ik ook wel erg blij mee zijn hoor!
Prachtig papier is dit toch he!
Groetjes Deborah

Kaatje zei

heel leuk! Bedankt dat je meedoet aan de challenge van Girlscardsworld.

groetjes,
Annika

Diana zei

Heel erg mooi! Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes.

Groetjes Diana

Marlies zei

Super mooi geworden, zal wel een heel werk zijn geweest maar zeer zeker de moeite waard! Prachtig!
groetjes, Marlies

Sandra's Scrapsels zei

Oh woww, wat super! Dat heb je echt prachtig gemaakt voor je moeder zeg! Daar zal ze zeker blij mee zijn (en ook met de inhoud natuurlijk).
Bedankt voor het plaatsen van bloglink en het seintje zodat ik even jouw uitwerking kon komen bewonderen!

Groetjes, Sandra

manuela zei

Wat een werk, maar wel prachtig geworden!!
Nog gefeliciteerd met je moeder!

liefs manuela

stempelfreaks zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Je moeder zal er blij mee zijn geweest.
Groetjes Astrid & Larissa

marja zei

Woow wat a beauty!!!!
Weet zeker dat je mopeder er erg blij mee was.
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes marja.

greet zei

Wat een prachtig cadeau voor je moeder! Ze is er vast heeeeel erg blij mee.

Groetjes GReet

Sieta zei

Hoi hoi,
En of ik er blij mee ben, nou heeel erg blij zelfs en hij is ook zo mooi gemaakt, geweldig gewoon.
En ook met de inhoud ben ik erg blij, dus lieverds heel erg bedankt met dit mooie cadeau.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Petra zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Petra

Chantal zei

Wat een ontzettend leuk ontwerp! En prachtig met al die paarstinten!

Groetjes,
Chantal

Amanda zei

Hé zussie,

Natuurlijk het ontwerp al live mogen bewonderen. Echt super mooi geworden!!

Liefs,
je zus

Karin zei

ontzettend leuk, bedankt voor je deelname aan het it's a magnolia challenge blog