Welkom op mijn blog

maandag 13 juni 2011

Beterschap


Goedemiddag dames,

Als eerste wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes die ik heb gekregen echt hartverwarmend. En hierdoor kreeg ik meteen zin om nog een kaartje te maken. Deze keer is het een beterschapskaartje geworden. Tja als je een tijdje geen kaartjes meer maakt dan raak je snel door je voorraadje heen dus nu probeer ik weer even van alles een beetje te maken en mijn voorraadje aan te vullen. Het afdrukje voor dit kaartje is van Wiff of Joy. Ik heb hem ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Ik heb het kaartje vrij eenvoudig gehouden. Het papier is van de kruidvat en de bloemen ook. Verder heb ik nog wat stickles gebruikt op de bloemblaadjes en een tekst van de computer. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Een hoop inspiratie hier is de opdracht een beterschapskaartje.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Als je dit kaartje krijgt knap je er gelijk van op!! Mooie kleuren en wat een leuk afdrukje van Henry de Muis. Succes met de challenge.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met een super leuke afbeelding!
groetjes, Marlies

Ellen zei

Wat een ontzettend leuke stempel! Je gaat er spontaan van sniffen :)

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi, leuke beterschapkaart is het geworden.
Ik moet ook nodig weer een kaart maken, de puf was er even uit en ik heb me lekker laten gaan met blogachtergrondjes maken. En nog bedankt voor de Magnolia's, ze zijn super.
Succes met de challenge.
Liefs Mam

Dora zei

leuke kleuren gebruikt.
rustige kaartje geworden, leuk!
je stempeltje...geinig en lief!
groetjes dora

*mieke* zei

Wat een lieffie als je deze op de mat krijgt voel je je meteen weer wat beter!
Groetjes Mieke

Sieta zei

Hoi hoi, je achtergrond staat er mooi op hahaha.
Veel plezier ermee.
Liefs Mam