Welkom op mijn blog

dinsdag 14 juni 2011

Bloglayout + Pipoos frustratie

Goedeavond allemaal,

Even geen kaartje maar ik wilde jullie even mijn nieuwe bloglayout laten zien en mijn frustratie over de Pipoos met jullie delen. Aller eerst het leuke nieuws. Mijn nieuwe bloglayout. Deze is gemaakt daar mijn moeder en op haar blog http://freeblog-layouts.blogspot.com/ hier staan diverse layouts op die je kan gebruiken voor je blog. Ze maakt ze allemaal zelf en ben zo trots op haar!

Oke en nu de frustratie. Ik vanmiddag vol goede moed naar de Pipoos. Speciaal geregeld dat ik een uurtje eerder weg kon van mijn werk wat niet zo makkelijk was maar goed. Ik naar de Pipoos om de nieuwste Magnolia Ink te scoren want ja als je er eenmaal 1 hebt wil je meer ha ha. Wat denk je staat er een verkoopster die heel kortaf het antwoord geeft: Nee die hebben wij niet want wij verkopen ook geen Magnolia stempels. Ik helemaal verbaasd tegen haar: Maar bij de Albert Heijn verkopen ze ze ook. Nou dat viel niet in goede aarde. Ik snap gewoon niet dat de Pipoos het niet verkoopt. Helaas zit er in Groningen maar 1 hobbywinkel en dat is de Pipoos dus wij hebben ook geen andere keus. Bij de AH hebben ze helaas nog niet het nieuwe nummer dus morgen maar even proberen bij de Bruna en anders ben ik helaas genoodzaakt om het via het internet te kopen met verzendkosten erbij. Zo dat lucht op ha ha.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Irene zei

HAHA, nu jij toch over Pipoos moppert doe ik even lekker mee! Toen ik net begon heb ik dar best veel gekocht, nou toen werd ik me toch elke keer uitbundig begroet. Nu heb ik de webwinkels ontdekt...veel goedkoper en veel meer keus .. dus ik kom er hoogst zelden en aardig is hij nu ook niet meer, dat zegt toch genoeg? Ik kom er niet meer!!!De Magnolia Ink koop ik bij Bruna op het statopn want in Helpman hebben ze hem helaas niet (en AH ook niet!).
Groetjes, Irene

Irene zei

station dus, te snel getypt, sorry!!

Irene

*mieke* zei

Da's geen beste reclame voor de Pipoos in Groningen dames... Maar ben het wel helemaal met jullie eens...ik kom er ook niet meer! Ik heb er vorig jaar zo'n raar akkefietje gehad...ze kunnen wat mij betreft de *** op!
Ik heb de nieuwe Magnolia Ink ook nog niet, maar heb wel even geduld!
Fijne avond...Mieke

Sandra zei

Hoihoi,
Je nieuwe layout is super en wat knap van je moeder zeg dat ze die zelf maakt!!
Pipoos ja daar kom ik ook liever niet hoor veel te duur meestal is het bij een webwinkel nog goedkoper zelfs als ik de verzendkosten erbij reken, en erg vriendelijk zijn ze idd ook niet.
Hoop snel weer een kaartje van je te zien!!
Groetjes Sandra

Ellen zei

Leuk je layout: ziet er goed uit!
En bij Pipoos kom ik alleen als ik een bon te besteden heb, verder is ie gewoon duurder en ga ik liever webwinkels af of naar de markt, Xenos, Kruidvat e.d.. En een beetje vriendelijkheid, daar wordt niemand slechter van! Zelf heb ik geen slechte ervaringen wat dat betreft, maar ja, ik ben er dan ook nog maar 2x geweest (in Rotterdam).

groetjes, Ellen

Marijke en Chantal zei

Mooie blog layout!! Knap dat je moeder dit kan maken. Tja Pipoos, veel keus heb ik hier ook niet in het zuiden en kom dus wel eens bij pipoos. Wel duur en ze hebben niet alles, van sommige produkten weten ze niet eens wat het is!! Dus bestel ik steeds vaker bij webwinkels.
Groetjes, Marijke en Chantal

Aleida zei

Ik heb ze nog zien staan bij de Milo in het winkelcentrum in Lewenborg. In Groningen kun je vaak beter op vrijdag op de markt terecht bij renso Vonk.

Succes!
GROETJES,