Welkom op mijn blog

donderdag 23 juni 2011

Geen jaar ouder maar een dag


Goedemiddag dames,

Wat een weer he? Het blijft maar regenen of bewolkt maar aan de andere kant wel weer om lekker te knutselen. Ik heb weer 2 kaartjes kunnen maken en hierbij de eerste. De andere volgt van het weekend. Vanmiddag nog even in mijn patronen collectie zoeken voor leuke verpakkingen want ik heb komende maand 3 verjaardagen en iedereen wil geld dus dat wil ik leuk verpakken. Zodra deze af zijn zal ik ze ook op mijn blog zetten. Oke en nu het kaartje. Het afdrukje is een digi van Sliekje ze maakt echt zulke mooie digi's. Ik heb hem ingekleurd met mijn Derwentpotloden en nog wat glitter effect toegevoegd met Stickles. Het papier is van Forever Friends. Het kant/lint komt van een stoffenwinkel en de bloemen komt uit mijn voorraadje. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Bunny Zoe's - Fairy's
Girlscard World - Kleuren roze/groen/wit
A spoon full of sugar - Ribbons & Bows
Crafty Creations - Let it shine

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Marlies zei

Wat een mooie kaart, een hele schattige afbeelding!
groetjes, Marlies

Marijke en Chantal zei

Lief kaartje en wat mooi dat lint met lint/kant. Succes met de challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Irene zei

Schattig is ALLES aan dit kaartje Cynthia, heel leuk dat lint door het kant!!!

Irene

Tinie zei

Mooie kaart en wat een lief papier heb je gebruikt!! En het lintje zo leuk verwerkt!
Succes met de challenges!
groetjes Tinie

danielle zei

Prachtige kaart en zeker een leuke gratis digi van een erg talent persoon.
Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.

Groetjes, Danielle

Sieta zei

Hoi hoi, Woh wat is je kaart geweldig mooi geworden. Alles wat erop staat heb je prachtig geplaats. Hij is super geworden.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Jolanda Cuper zei

Erg lief kaarje! Leuke tekst ook! Gezellig dat je mee doet met Girlscardsworld!
Groetjes Jolanda.

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje, en inderdaad heerlijk weer voor de knutsel,maar de zon mag weer wel komen.

Liesbeth zei

Wat een lief geheel Cynthia, erg mooie details ook gebruikt, veel knutselplezier nog, er komt weer beter weer aan( zeggen ze)
gr. Liesbeth

Aletta zei

Wat een schattig kaartje.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardsworld. Groetjes Aletta

debby4000 zei

Gorgeous sweet card.
luv
Debby

Ellen zei

Mooi kaartje geworden! Sliekje heeft inderdaad erg leuke digi's, ik gebruik ze veel te weinig.
Gisteren was het hier (westen/zuidwesten) de hele dag prima weer: geen drup gevallen. Wel een aardig zuchtje wind. Ook vandaag gaat het - tot nu toe - goed!

groetjes, Ellen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een lief en mooi kaartje. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

juelmarie zei

Ok - I have so many of these images - this is awesome - got to use them more!! Thanks for the inspiration and thanks for joining us at Crafty Creations

Crafty Hugs
Juelmarie DT