Welkom op mijn blog

zondag 19 juni 2011

Geslaagd



Goedemorgen dames,

Deze keer heb ik een geslaagd kaartje gemaakt. De sketch is van Alles met en over kleuren met Derwent. Het afdrukje is van Penny Johnson en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden en de champagne heb ik bewerkt met Gloss Gel. Ik hoop dat het een beetje duidelijk te zien is op de foto.


Verder nog een tekst erop, een stukje kant en roosjes met blaadjes.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Crafty Creations - Just Imagine
Girls Card World - Recept (3x design papier, 2x bloemen, 1x embellishment, 1x stempel)
Simon Says - Bingo (flowers, lace and shape)
Stamp Something - Pretty Papers
Double Dutch - Geslaagd (hun allerlaatste challenge)

Groetjes,

Cynthia

19 opmerkingen:

Tinie zei

Je kaart is erg geslaagd!! Lieve kleuren en een leuke stempel, helemaal passend!
Succes met de challenges!
Groetjes Tinie

Jopie zei

Prachtige kaart en mooi kleuren, leuk met die 2 beertjes.
groetjes jopie

Ellen zei

Wat een scheetjes die beertjes! Verder een leuke kaart geworden.

groetjes, Ellen

Irene zei

Enige kaart Cynthia en ik zie de bubbels echt wel glanzen, het perfecte drankje voor geslaagd zijn vieren!!

Groetjes, Irene

Chantal zei

Erg leuke kaart! En wat past de stempel goed bij de gelegenheid zeg!

Groetjes,
Chantal

Marijke en Chantal zei

Ach wat een lief kaartje en ik zie de bubbeltjes glanzen!! Leuk.
groetjes, Marijke en Chantal

Mirande zei

Wat een ontzettend leuk kaartje. Leuk hoor de bubbeltjes. Ik denk dat je een goede kans maakt om de challenge te gaan winnen. Heel veel succes.
Groetjes Mirande

Dina zei

leuke kaart, bedankt voor je deelname bij deewent

Sieta zei

Hoi hoi, je kaart is weer prachtig geworden met deze lieve beertjes erop.
En proosten met bubbeltjes drinken hoort bij slagen voor iets.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

greet zei

Wat een supermooie kaart en wat een schattige stempel met de proostende beertjes.

Groetjes Greet

Joukje zei

Prachtig kaartje, en bedankt dat je meedoet aan de challenge bij Derwent

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, zo schattig. bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld!
Groetjes van Jacqueline

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje.Groetjes Joke

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Cynthia! De bubbels komen me tegemoed:-)
Succes met alle challenges!
Groetjes Mieke

Marleen zei

wat een lief kaartje!
is er weer een nieuwe magnolia ink uit?? wow, dan moet ik er gauw achteraan!!!
gr Marleen

Marlies zei

Wat een super leuke 'geslaagd' kaart met een schattige afbeelding! Heel mooi geheel!
groetjes, Marlies

acreativeneed zei

So sweet! Thanks for playing the Crafty Creations challenge!
smiles,Deena

Rica zei

Such a lovely card, I love the lilac colours and those sweet bears.....great colouring!!

Thanks so much for joining us in the Simon Says Stamp challenge
love
Heather xx

Claire Phillips zei

Thanks for playing along at Crafty Creations in our Just imagine challenge! Really cute teddies.... Cheers Claire x