Welkom op mijn blog

donderdag 30 juni 2011

Kado-envelop + gewonnen challenge


Goedemiddag dames,

Eerst maar eens het leuke nieuws :-) Ik ben 1 van de 3 winnaars van de beterschap-challenge van Een hoop inspiratie wat natuurlijk altijd heel erg leuk is. En zoals beloofd stonden er nog 3 kadoverpakkingen op mijn te doen lijstje en hierbij de eerste. Het is een geldenvelop geworden voor mijn schoonvader. Het patroon ben ik ooit eens op internet tegen gekomen maar ik weet niet meer waar en van wie hij is. Ik heb de basis van cardstock gemaakt en daarna aangekleed met papier van Maja Design. Voorop heb ik een magnoliastempel gebruikt en deze met de circlesnijder uitgesneden zodat hij er mooi op past. Verder nog 2 knoopjes erop en een tekst met een lint erdoor. Het flapje van de envelop heb ik dicht gemaakt met klitteband. En hierbij de binnenkant:


Hier zie je hem uitgevouwen. Voor het idee er even 5 euro in gedaan zodat je mooi kan zien wat het eind resultaat is. Nog een stempel op het lichtblauwe en een label erin geplakt met lint eraan en met de hand onze namen erin geschreven. Met deze creatie wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

It's a magnolia - andere vorm van vierkant of rechthoek
Magnolia stamp lovers - Got buttons?
Paper play - Anything but a card
Stampin' for the weekend - My favourite things (Magnolia & Maja Design)
The shabby tea room - My favourite things (Magnolia & Maja Design)

Alvast bedankt voor alle lieve reacties die ik altijd op al mijn creaties krijg. Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

krafty-kutz zei

OMG how cute, well done & good luck. Thanks for joining us at totally tilda xx
PS i have a candy going at the mo, pop over and stick your name in xx

chantal en sygrid zei

schitterende gedaan cynthia
erg leuk
bedankt voor het medoen bij its a magnolia
liefs chantal & sygrid

Sieta zei

Hoi hoi, wat is hij super leuk geworden.
Hier zal je schoonvader (Jan) vast heel blij mee zijn.
En gefeliciteerd met je prijs voor je beterschapkaart.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Irene zei

Zie je wel dat er meer dames in het Noorden kunnen BOFBIPSEN, gefeliciteerd Cynthia!!
Enig vlopje heb je gemaakt!!

Groetjes, Irene

*mieke* zei

Gefeliciteerd, ik had je naam al voorbij zien komen! En je vlop is erg mooi daar is je schonepapa vast erg blij mee.
Succes met alle challenges!
Groetjes Mieke

Helen zei

Wat een leuke envelop. Ik heb m ook al eens gemaakt voor mijn vader; volgens mij heb ik m bij create4fun blog vandaan geplukt. Proficiat met je prijs bij EHIC.

Marijke en Chantal zei

Prachtige, stoere vlop is dit, leuk model ook!!
gefeliciteerd met je prijs en succes met de challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Leuk gemaakt! En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs bij EHI.

groetjes, Ellen

uksharon zei

Lovely project who wouldn't want this!
Thanks for joining us at SFTW this week.
Best wishes, Sharon

Liefs Ineke zei

Wat een leuke vlop. Dank je wel voor het meedoen met IAMC.

Groetjes Ineke

mandy zei

gave kaart heb je gemaakt. groetjes mandy IAMC

Mandy zei

This is gorgeous, so sweet.
Thanks for joining us at Paper Play for our "anything but a card challenge"!
hugs Mandy xx

*~Patries~* zei

heel erg leuk zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

Karin zei

Erg leuk. Dank je wel voor het meedoen met IAMC.