Welkom op mijn blog

vrijdag 10 juni 2011

With Love


Goedemiddag allemaal,

Na een hele tijd stilte hier weer een kaartje van mij. Ik doe mijn best om af en toe een kaartje te maken maar het blijft voorlopig nog even moeilijk. Ik probeer nu wel weer al jullie blogs in de gaten te houden en een reactie achter te laten maar helaas ook hier kan ik jullie niets beloven. Ik hoop jullie binnenkort het allemaal uit te kunnen leggen maar het is nu nog iets te vroeg daarvoor. Het afdrukje is deze keer van Sugar Nellie en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De tekst komt van de computer. Het papier voor dit kaartje is van Maja Design en de bloem heb ik van mijn moeder gekregen. Verder nog een bloemstansje met een parel erop. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Create4Fun - sketch
Papertake Weekly - Anything goes

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Cyntia Wat een mooie kaart ik heb vol bewondering naar je inkleuren zitten kijken hij is echt mooi.Groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi, je kaart is weer prachtig geworden en het afdrukje is erg leuk en mooi ingekleurd.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Ellen zei

Welkom terug! Je hebt een mooie kaart gemaakt met een heel lieve stempel. Doe rustig aan en doe pas iets als je er zelf aan toe bent. Ik vind het gewoon al leuk weer iets van je te zien/lezen.

groetjes, Ellen

Gea zei

Hallo Een hele mmooie klaart hoor , ik vind het afdrukje zo enorm moi. Je bent indedaad een poosje niet geweest. Sterkte met alles weet niet wat . Maar dat geeft niks alles op zijn tijd. En als het even niet gaat dan maar even niet XXX gr Gea B

Marlies zei

Wat een prachtige kaart Cynthia! Super mooi gemaakt en schitterend gekleurd! En ik ben blij dat je er weer bent en je hoeft niet overal tekst en uitleg over te geven, het is jouw persoonlijke leven en dat hoef je niet te delen als je niet wilt.
groetjes, Marlies

Dina zei

prachtige kaart , bedankt dat je meedoet bij derwent

*mieke* zei

Hele mooie kaart Cynthia. Ontzettend lief afdrukje die je mooi hebt ingekleurd!
Succes met alles en denk om jezelf!
Groetjes Mieke

Irene zei

Hoi Cynthia,
wat fijn weer iets van je te zien op je blog en dan direct zoiets moois.dat was het lange wachten meer dan waard!!!
Details hoeven we absoluut niet te weten hoor, maar van harte hoop ik dat het goed met je gaat!

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia, wat fijn om weer iets van je te zien! Erg mooie kaart, lief afdrukje en erg mooi ingekleurd. Succes met alles en met jezelf. In iedergeval fijn dat je weer op je blog bent.
Groetjes, Marijke en Chantal

danielle zei

Prachtige kaart, vindt de meisjes stempel ook zo schatig!

Groetjes, Danielle

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Wat fijn om weer even wat van je te horen. Ik vind je kaartje heel erg mooi. Je hebt het stempeltje geweldig ingekleurd. Daar kan ik nog wat van leren.
Cynthia, doe het vooral rustig aan neem je tijd. Er komt vast weer een tijd dat je weer meer kunt bloggen en scrappen.
Groetjes Mirande

Disp6194 zei

What an irresistibly sweet card Cynthia! Your coloring is lovely :) Thanks for playing along with us at Papertake Weekly!

Nicole zei

Mooie stijlvolle kaart hoor. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge...