Welkom op mijn blog

maandag 11 juli 2011

8-Hoekige Easelkaart


Goedemiddag dames,

Deze keer heb ik een 8 hoekige easelkaart voor jullie. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Het papier is van Maja Design. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen, bolletjes op een stokje (ha ha is er iemand die weet hoe ze heten), hotfixsteentjes, een lint met tja ook hiervan weet ik zo niet hoe ze heten maar het zijn pareltjes aan elkaar, nog 2 vlinders en een tekst van de computer.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

It's a Magnolia - Easelkaart
Magnolia Stamp Lovers - Summer flowers
The Shabby tea room - foto inspiratie
Scrap Cards - foto inspiratie

Groetjes,

Cynthia

22 opmerkingen:

Irene zei

Wat een plaatje vol met "ja, hoe mag dat wel niet heten???", hihihi!!
Cynthia, ik heb geen idee dus van mij wordt je niets wijzer op deze zonnige maandag!

Groetjes, Irene

Liesbeth zei

Leuk kaartje Cynthia,
Ik kan je ook niet helpen met de benaming, maar wens je wel veel succes met de challenges.
gr. Liesbeth

Joke de Wit zei

Hallo Cynthia,wat een leuk kaartje succes met de challenges.Groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi, alweer z'n mooie kaart, leuk zo in 8 hoeken gemaakte kaart. En hoe al die dingetjes heten moet je mij ook niet vragen, maar we weten wel wat je bedoeld hihihi.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

rosalien zei

Hij is super geworden en heel mooi papier wat je gebruikt hebt. Toppie!
En ik zat met hetzelfde als jij en wist ook niet hoe die sprieten heette en van de week kwam ik erachte dat men ze White Pearl Spray's noemen. Nu hopen dat ik het blijf onthouden. :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

*mieke* zei

Heel erg mooi Cynthia!!! Ik nome het altijd pareldraadjes, maar de echte naam weet ik ook niet:-)
Groetjes Mieke

Gea zei

Mooie kaart en blijkbaar zijn we niet de enigste die niet weten hoe iets heet af en toe. Haha woon je in de stad ? daar woon ik ongeveer 15 km vandaaan. Kom steeds meer grunningers tegen op blogland gr Gea Bogema

Helen zei

Heel leuke kaart weer. Groetjes

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

Chantal zei

Wat een leuk geheel is het geworden! Erg grappig, een easelkaart met acht hoeken!

Groetjes,
Chantal

Dora zei

wat een leuke easelkaart!

groetjes Dora

Marlies zei

Een hele mooie easelkaart, mooie 8 hoekig vorm en mooie details! Je vintage kaart hieronder is ook echt prachtig!
groetjes, Marlies

Joke zei

Schitterende kaart hoor.

groetjes Joke

Wies zei

Hallo Cynthia,

Leuk idee om een achthoekige easelkaart te maken. Vind het een leuke kaart, mooie kleurencombinatie met mooie versiering.

greet zei

Wat een superleuke easelkaart! erg leuk in dit model en je hebt er mooie details op gemaakt.

Groetjes Greet

Suze zei

Wat een leuke kaart Cynthia, leuk model super.
bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

lieve groetjes Suze

miriam zei

Het is een prachtige kaart leuk dat je er een easelkaart van gemaakt hebt
Bedankt voor je deelname aan DCL
gr miriam

Karin zei

Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia Challenge

Debbie zei

What a sweet Tilda image and pretty easel card ... thanks for sharing with us in the Tea Room :)

Andrea Ewen zei

How darling! Love the soft colors and the beautiful image!

Scrapfanaat Peter zei

Een leuke romantisch kaartje geworden.Heel mooi

Succes met de challenge

Scrapfanaat Peter

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je bijdrage aan IAMC.

Groetjes van Ineke