Welkom op mijn blog

donderdag 21 juli 2011

Christmas in July


Goedemiddag iedereen,

Als eerste wil ik de nieuwe volgers van harte welkom heten. Ontzettend leuk dat jullie mij blog hebben gevonden en hem ook nog willen volgen. Hierbij mijn 1e kerstkaartje voor dit jaar. Het papier voor dit kaartje is van Bo Bunny. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden en accenten toegevoegd met een Snow Writer. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen uit de collectie, dewdrops, een sterrenstans van mijn moeder en nog een tekststempel. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Creative Inspiration - Xmas in July
Stamp Something - Christmas in July

Verder wil ik iedereen nog heel erg bedanken voor alle lieve reacties op mijn Magnolia Koffertje echt hartverwarmend!

Groetjes,

Cynthia

11 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Cynthia wat een leuk kerstkaartje ik denk dat ik vandaag ook maar eens ga beginnen.Groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi, ik zie dat jij je reacties nu ook via de pop-up laat lopen. Pffff dat scheelt een hoop in en uitloggen. Dus bedankt dat je hem zo hebt ingesteld hihihi.
Je eerste kerstkaart is een erg mooie geworden. Nu de rest nog hahaha.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

*mieke* zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt! Ik heb me ook al tien keer voorgenomen te beginnen, maar kan me er nog niet toe zetten:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Je eerste is direct een hele leuke Cynthia........de kop is er bij jou in ieder geval af!!!

Groetjes, Irene

Helen zei

Wat een leuk kaartje. Vind het effect van de snowwriter ook erg leuk. Heb het nog niet eerder gezien (komt op mijn wishlist). Groetjes, Helen

Liesbeth zei

Wat een mooi kerstkaartje Cynthia.
Het begin is gemaakt, succes met de challenges.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt, hele leuke afbeelding en mooie details!
groetjes, Marlies

Dora zei

mooie kerstkaart geworden,
wauw die bloem springt eruit, heel mooi gedaan met je details.
groetjes Dora

Debbie zei

Great job with our Christams In July challenge this fortnight at Creative Inspirations. Thanks so much for joining in on the fun.

Hugs
Debbie

Janny zei

Ik dacht al brr.. koud kaartje maar wel lief en leuk. Echt een kerstkaartje maarja, dan moet ik maar eerst lezen. Groetjes Janny

Daisychain zei

A beautiful Christmas card, thank you for joining us at Creative Inspirations. Hugs Christine x