Welkom op mijn blog

zaterdag 2 juli 2011

Helemaal mijn week!

Goedeavond allemaal,

Deze keer even geen kaartje of doosje maar even een kleine update over de geweldige week die ik heb gehad. Zoals jullie al hebben kunnen lezen ben ik 1 van de 3 winnaars van de beterschaps challenge van een hoop inspiratie. Nu las ik vanmorgen dat ik ook 1 van de 3 winnaars ben van de geslaagd challenge van een hoop inspiratie! Ik ben er helemaal gelukkig mee. Het is nog even wachten op de prijs maar zodra die er is zal ik hem jullie tonen. Verder na wat ellende met de postbode kreeg ik deze week eindelijk mijn pakket van de fotoshoot die mijn zoontje Pascal heeft gehad en kan het niet laten om even jullie mijn kleine/stoere bink te showen ha ha dan hebben jullie er ook een beeld bij als ik het over Pascal heb:


Iedereen een heel fijn weekend en veel knutsel plezier!

Groetjes,

Cynthia

9 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi,
Woh wat staat onze lieverd er mooi op!)
Wat is dit een prachtige foto, zegt een trotse oma en opa hihihi, al een hele grote vent zo.
Neem je ze dinsdag mee?, kunnen we ze ook ff in het eggie zien.
Liefs Mam

Sieta zei

Goh vergeet ik je helemaal te feliciteren met je prijs, dus bij deze GEFELICITEERD.

Liefs Mam

Irene zei

Wat een heerlijke glimworm!!!!!
Zo blij de wereld in kijkend net als zijn Mamma die NOOIT meer mag vragen of een andere bofbips uit het Noorden niet iets kan doorsturen van al die mazzel, hihihi!!

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Wat een mooie foto van je kleine/stoere bink en gefeliciteerd met je prijzen!! Geniet ervan.
Groetjes, Marijke en Chantal

*mieke* zei

Gefeliciteerd meid en wat een mooie zoon heb je!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Gefeliciteerd met je prijzen, leuk voor je! Wat heb jij een super schattige zoon!! Echt heel lief!
groetjes, Marlies

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig leuk ventje!!

Ellen zei

Wat een leuke bink heb jij: hij staat er super op! Altijd leuk prijzen winnen, vind je niet?!
Geniet ervan.

groetjes, Ellen

Wil zei

Wat een geweldig nieuws gefeliciteerd hoor. Echt heel leuk. En wat een schitterende foto is dit, maar ja dat kan ook niet anders met zo mooie stoere vent erop.
Groetjes Wil