Welkom op mijn blog

woensdag 20 juli 2011

Hoera 3 jaar!



Goedemiddag allemaal,

Tja met dit weer kan je niets anders dan lekker knutselen maar dat vind ik helemaal niet erg nou ja de zon mag er ook wel weer bij komen hoor. Dit kaartje heb ik gemaakt voor het zoontje van mijn vriendin. Hij wordt binnenkort 3 jaar. Het afdrukje is een digi van Karen Doodles en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De sketch van dit kaartje is van Create 4 Fun. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een doily, een stuk lint, hotfixsteentjes en een tekst stempel. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Create 4 Fun - Sketch
Paper Take Weekly - getting cute
Stamptaculair Sunday - Animal Antics

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Helen zei

wat een leuk kinderkaartje! Succes met de challenges.

Joke de Wit zei

Wat een gezellig kaartje heel lief.Groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi, je kaart is erg mooi geworden. Je kan hem eigenlijk ook best voor de verjaardag van je eigen zoon gebruiken hahaha.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

*mieke* zei

Wat een leuke kaart voor een drie jarige! Succes met de challenges
Groetjes Mieke

Jill zei

gorgeous card that image is so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

Marianne zei

Wat een schattige verjaardagskaart is dit geworden. Leuke kleuren en een grappige stempel die erg mooi is ingekleurd.
Leuk dat je deze week meedoet met Stamptacular Sunday Challenge.
Groetjes Marianne

Dora zei

wat een leuke, gezellige kaart!
mooi afdrukje en hele frisse kleuren gebruikt,
succes met je challenge!
groetjes Dora