Welkom op mijn blog

vrijdag 1 juli 2011

Kado-doosje nr. 2


Hallo Dames,

Hierbij het 2e kado-doosje. Het patroon voor dit doosje komt uit het magazine Kadoosjes en daar staan echt een heleboel mooie dingen in. Het papier voor dit doosje is ook weer van Maja Design. Een stempelafdrukje van Magnolia die ik heb ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Wat bloemen en meeldraadjes erop. De tekst heb ik op de computer gemaakt. En op de zijkant heb ik aan beide kanten 3 vlinders geplakt:


In het doosje ga ik snoepjes doen ik moet alleen nog even kijken zodat het qua kleur mooi bij elkaar past en nog een mini-envelop achterop voor het geld. Met dit doosje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Just Magnolia - Anything goes
Totally Tilda - Tilda on anything but a card
DTC - Flower Power
The Shabby Tea Room - Favourite things (Magnolia and flowers)
Forever Friends - Birthday

Groetjes,

Cynthia

12 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, hij is weer prachtig geworden.
Wat een leuke dingetjes staan er in dat blad hé. Ik ga er vast ook nog wel wat uit maken.

Succes met de challenges.

Liefs Mam

Irene zei

Helemaal met je Mam eens Cynthia, het is prachtig en de dingen in Kadoosjes ook maar ik vind ze helemaal niet eenvoudig!!!

Gezellig weekend, Irene

Ellen zei

Ook deze is leuk geworden! Ik had het boekje Kadoosjes ook zien staan, maar nog niet gekocht en...vandaag greep ik mis. Nou ja, maar even verder kijken dus, want ik vind de creaties wel erg leuk en het is weer eens wat anders.

groetjes, Ellen

Marijke en Chantal zei

Hoi,hoi wat zijn ze leuk!! Mooi al de vlinders! Gefeliciteerd met je prijs bij EHI.
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Sandra zei

Wauw erg leuk gemaakt, ga ook maar eens op zoek naar dat tijdschrift denk ik!!
Groetjes Sandra

Trisha zei

Such a sweet creation! Thanks for joining us at Totally Tilda! xox Trisha:)

Susie Sugar zei

Very pretty box I love the little flutterbys
Thanks for joining us girls for the "Totally Tilda Anything but a card challenge"
Hugs Susie Sugar, Liz Marsden & Lynne xxx

Pops x zei

Hi sweetie, this is just gorgeous I love the image and your colours are fab, thanks for joining us at JM/HS this week, hugs pops x

Roberta Laliberte zei

This would make such a pretty little picture frame. Maybe that is what it is! Love it.

Thanks for joining us at Totally Tilda!

xo

greet zei

Wat een supermooi doosje! Zo heb je weer een mooi cadeautje!

Groetjes Greet

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Wat een mooi doosje heb je gemaakt. Er staan inderdaad veel leuke dingen in het blad kadoosjes maar helaas heb ik nog weinig tijd gehad om er veel dingen uit te maken. Wie weet dat het er nu van komt nu ik vakantie heb.
Groetjes Mirande

Melissa Bove (SCS ~ Melissa1872) zei

So pretty! Great job! Thank you so much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

Hugs...
Melissa
Shabby Tea Room Designer