Welkom op mijn blog

donderdag 14 juli 2011

Magnolia koffertje



Goedeavond allemaal,

Deze keer iets anders dan een kaartje. Ik kwam over de zomer-challenges tegen en wilde hier iets mee doen wat wat anders was dan een kaartje. Na een avondje speuren in mijn magazine collectie kwam ik dit koffertje tegen in een Magnolia Ink en vond hem zo toepasselijk dat ook eigenlijk binnen no time dit koffertje eruit kwam. En al zeg ik het zelf maar ik ben erg heel erg blij mee hi hi.

Voor dat ik het verder over mijn koffertje ga hebben wil ik ook nog even melden dat ik bij Marianne Design de Designer for a Day ben en ik heb van haar deze mooie stans mogen ontvangen en natuurlijk mocht die niet missen op mijn koffertje. Marianne heel erg bedankt ik ben er heel erg blij mee!



Oke en nu het koffertje. Hij is gemaakt van wit cardstock en deze heb ik aan de randen bewerkt met Distress Inkt en daarna bekleed met papier van ja hoe kan het ook anders Maja Design. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Verder heb ik het koffertje aangekleed met hotfixsteentjes, stans van Marianne Design, bloem en vlinder (beiden bewerkt met stickles) en een tekst van de computer. Hier nog een foto van de bloem en de bovenkant van het koffertje:




Nou dat was weer genoeg tekst en foto's hi hi.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Bunny Zoe's Craft - Fun in the Sun
DTC - Spellbound
Girls Cards World - foto inspiratie
Papertake Weekly - HOT HOT HOT
Totally Tilda - Distressing
Totally Gorjuss - Summertime
Crazy 4 challenges - Summer themed card
The hotspot - Time for a vacation
The dutch magnolia chickies - Zomer

Iedereen alvast een hele fijne vakantie!

Cynthia

37 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat een leuk koffertje heb je gemaakt daar kan je iemand vast wel blij mee maken.Groetjes Joke

Sandra zei

Wauw hij is echt heel gaaf geworden!!
Groetjes Sandra

Helen zei

Wat een ontzettend leuk koffertje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Proficiat met je designer for a day award. Groetjes Helen

Sieta zei

Woh, wat een geweldig creatie heb jij gemaakt.
Prachtig is je vakantiekoffer geworden.
En nog gefeliciteerd dat je voor Marianne Designs "Designer for a Day" mag zijn met z'n geweldig mooie creatable.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Sylvia x zei

wow I love your blog background it is sooooo pretty and your fantastic project is perfect...thanks for joining in the fun at creative craft challenges..

Sylvia xx

Chantal zei

Hij is erg mooi geworden Cynthia!
Groetjes,
Chantal

danielle zei

Prachtige koffer, veel werk zeg, maar lekker bezig geweest, ja is zo leuk om uit bladen ideen op te doen, zo doende ben ik ook laatste 2 weken erg creatief bezig geweest en schuden het zo uit de mauw. Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.

Groetjes, Danielle

Joukje zei

Wat een prachtige koffer!
Leuk dat je meedoet bij Derwent.

*mieke* zei

HIj is heel erg mooi...je koffer! En gefeliciteerd met je desiner fot a day award!
Groetjes Mieke

Irene zei

Gaaf he wat Marianne opstuurt als je wilt meedoen aan de Designer for a Day Award en wat heb je hem leuk gebruikt op je schitterende koffer!!!!!

Groetjes, Irene

Marlies zei

Een super mooie koffertje heb je gemaakt en wat een mooie stans heb je gekregen!
groetjes, Marlies

Teresa zei

Ooh you are clever this is wonderful, thanks for sharing with us at Totally Tilda.
Teresa xx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig koffertje en zo leuk! Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Nicole zei

Wat een leuk koffertje. Daar kun je zo mee op zomervakantie, hihi! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes........

Mandy zei

Cynthia this is gorgeous, so cute :)
Thanks for joining us at Totally Tilda for our distressing challenge
hugs Mandy xx

karen zei

So pretty, love the colours, thanks for joining us at DTC this week,Karenx

Dora zei

leuk, Cynthia. en gefeliciteerd.
en zo mooie kado gekregen.
groetjes Dora

Dina zei

een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

Julye zei

Fab wee project and love the sparkly flower too thanks for sharing with us all here at CCC.

Lori zei

Brilliant design, I'll have to give this one a try one day, lovely, thanks so much for joining us at Totally Tilda!

Kaatje zei

heel leuk gedaan! Bedankt voor de deelname aan Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

lisbeth zei

Love this, great work, thanks for joining us at Nadias challenge this week

Sharon Caudle zei

Beautiful project! Thanks so much for joining us at Papertake Weekly and hope you join us again soon!
hugs, Sharon

Yvonne Donders zei

Als dit koffertje geen ZOMER uitschreeuw, weet ik het ook niet meer. Lekker vakantiegevoel krijg ik er van. Heel mooi gemaakt zeg. Veel succes met al die Challenges en met name de onze van DMCC natuurlijk.

Groetjes Yvonne

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en bedankt dat je
meedoet met de challenge van DMCC

gr hetty

greet zei

Wat een prachtig koffertje! Heel mooi gedaan.

Groetjes Greet

Karin zei

Wat een leuk koffertje. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Anneke. zei

Prachtige vakantie koffer! Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
Groetjes Anneke.

Marcea zei

I am so happy you could join us on Simon Says Stamp Challenge and help us get over 1000 entries!!! Fabulous creation, really love your colours and gorgeous details. Good luck on our double give away!!!

-x-

tiggertastic zei

oh yummy flower - such a delightful make to see tonight on my blog hopping

Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

Designing for:
Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

Anneke. zei

Ook bedankt voor je deelname aan girlscardsworld.
Groetjes Anneke.

Cor* zei

What a fantastic little suitcase! Tilda is gorgeous! I am totally gonna have to try this! Thanks so much for being on holidays with us at FFF this fortnight! Don't forget that Prairie Fairy Designs has a HA----YOOG Super Summer Fun Sale of 35 images & 10 sentiments for one great price! Come check it out.

angelique zei

Schitterend, een heerlijke zomerse creatie! Bedankt voor het meedoen aan de derwent challenge!!

Cazza zei

This is a perfect stamp for your project, what a great idea!
Thanks for joining in the fun with us this week over at Pollycraft :o)
Hugs,
Cazza
xxx

Linda zei

Wat heb je dat leuk gedaan,dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge
gr Linda

Tracey Brossart zei

Amazing creation! Great idea for a gift box!

Thanks for joining us at "Fairy Fun Fridays" for our 'On Holiday' challenge! Good luck! :D

Hugz,
xx Tracey xx

cristel zei

heel leuk gedaan en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel