Welkom op mijn blog

zondag 24 juli 2011

Mo Manning Summer Vacation


Goedemorgen iedereen,

Hierbij een vrolijk kaartje om de regenachtige zondag een beetje op te fleuren. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar wij in het noorden hebben al de hele week regen en ik ben er nu wel klaar mee en dus een lekker zomers kaartje. Het afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De achtergrond heb ik ook ingekleurd maar dat is niet heel goed te zien op de foto:


Ik heb geprobeerd een zand/water achtergrond te maken maar helaas is het dus niet duidelijk te zien op de foto. Het papier voor dit kaartje komt uit een papierpakket van de Kruidvat. Verder nog een knoop, flosdraad en een tekststempel erop en hopelijk komt het zonnetje nu snel tevoorschijn. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van DP2. Iedereen een hele fijne zondag.

Groetjes,

Cynthia

10 opmerkingen:

Liesbeth zei

Nou moet de zon toch wel gaan schijnen met zo'n schattig zomers kaartje.
Hier in het zuiden is het niet beter hoor, tussen de buien door de hond snel uitgelaten, die is deze week ook nog niet ver geweest.
gr. Liesbeth

Irene zei

Ik heb je zand/zee achtergrond wel ontdekt hoor en...........je enige kaartje geeft moed want volgende week gaat het een beetje zomer worden volgens de berichten..duimen!!

Groetjes, Irene

Helen zei

Wat een zomers kaartje. Laat nu de zon maar komen. Groetjes

Debbie zei

This is darling. Great job with the challenge..thanks so much for joining us over at Mo's this week..hope to see you again for our next challenge.

Hugs
Debbie

Sieta zei

Hoi hoi, je zomers kaartje is weer erg mooi geworden. Konden we hier er maar zo bij lopen, nu moet je haast een winterjas aan hebben brrrr wat is het kil en nat.
Ik hoop toch zo dat Pascal er binnenkort zo bij kan lopen hahaha,
Succes met de challenges

Liefs Mam

Chantal zei

Inderdaad, de beste remedie tegen slecht weer is een ontzettend vrolijke kaart maken! Hier in het zuiden is het niet veel anders, maar zit nog te twijfelen of ik vandaag aan een vrolijke of aan een kerstkaart zal beginnen...

Groetjes,
Chantal

Elaine L. zei

Very sweet! I love that cheerful paper and the button. Glad you joined us in Mo's Challenge.

Marlies zei

Een hele mooie zomerse kaart en die hebben we wel nodig met alle regen!
Super mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Heel mooi zomers kaartje Cynthia! Misschien kun je hem ook een paraplu geven, want hier in het noorden blijft het maar regenen vandaag!
Groetjes Mieke

Pat zei

What a darling little card! This little guy is so, so cute! And definitely screams summer vacation!! Thanks so much for joining us this week at Mo's for our fun challenge!! Hugs. Pat Frank