Welkom op mijn blog

woensdag 6 juli 2011

Speciaal voor jou!


Goedeavond dames,

Hierbij weer een kaartje van mij. Deze keer heb ik weer gekozen voor een digi van Sliekje. Voor wie haar nog niet kent neem vooral even een kijkje op haar blog ze maakt echt hele mooie digi's! De digi heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Het papier voor dit kaartje is van Maja Design. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekst van de computer, bloemen (de blauwe in de linker bovenhoek heb ik zelf gemaakt en bepoten met glimmermist), een geponste border met erover een lint, een doily en nog 3 dewdrops. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

The Shabby Tearoom - The 4th of July
Stamp Something - Digi Day
Polly Craft - Celebrations
Papertake Weekly - Anything goes
DTC - Bling it up
Creative Inspiration - Red, white and Blue
7 Kids College Funds - Red, white and blue


Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

greet zei

Wat een supermooie kaart.
De digi is echt een schatje!

Groetjes Greet

Irene zei

Sliekje maakt echt hele leuke digis en dan ook nog om zo maar mee te nemen, niet te geloven!
Je kaart en vooral je zelfgemaakt bloem zijn helemaal top Cynthia!

Groetjes, Irene

Annemarie en Merit zei

schat van een digi en je hebt er een hele leuke kaart omheen gemaakt.

Dawn zei

How cute is this! Love the lace & the little handmade flower!
Good Luck at Penny's Paper Crafty Challenge!
Hugs
Dawn GDT xx

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart!! Ik kijk ook regelmatig bij Sliekje,je eigen gemaakte bloem is mooi.Groetjes Joke

Chantal zei

Wow Cynthia, wat een geweldige kaart! Ik vind je zelfgemaakt bloem ook prachtig!

Groetjes,
Chantal

Jenni zei

So sweet! Thanks so much for joining in with the challenge at Creative Inspirations this week.
Jenni x

Marlies zei

Een super schattige kaart met een heel lief digi! Je zelf gemaakte bloem is ook super!
groetjes, Marlies

Sieta zei

Hoi hoi, wat is je kaart weer super geworden. En je zelf gemaakte bloem is zeer goed gelukt.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Julye zei

Love the soft colours, thanks for joining us all this time at Penny's.

coldwaters2 zei

What a darling card, that image is so cute and I so love the pastel shades that you have used it looks terrific thank you for joining us at Creative Inspirations.
Hugs
Lorraine x

Alysha zei

WOW what a fab card - Thanks for joining us over at Creative Craft Challenges, hugs Aly xxx

I am now a follower your blog is wonderful, I will be back.... xx

Please visit me at my blog: http://simply-angelic-crafts.blogspot.com/

Cheryl zei

oh really love this,gorgeous image and love the layout bless you for playing at creative craft challenge we really appreciate your support hugs cheryl xxxx

Kylie zei

What a sweet little card. I especially love your handmade flower! Thanks for joining us at Pollycraft this week.

Hugs, xoxo

*mieke* zei

Hey Cynthia,
Ik kan je email adres nergens vinden dus doe ik het maar even zo. Thijs heeft zijn verzameling compleet, maar leuk dat je reageerde! Zelf kom ik uit Winschoten, maar vind het wel leuk dat je toch dichtbij woont.
Groetjes Mieke

Daisychain zei

A gorgeous card, thank you for joining us at Creative Inspirations. Hugs Christine x

Courtney zei

Such a cute card Cynthia! Thanks for joining in on our Happy Birthday Challenge this week at Penny's. Good Luck!

Courtney~

dragonllew zei

Great card thanks for joining our Pretty Blossoms challenge at Creative Craft Challenge hope to see you again next time.
Jenny x