Welkom op mijn blog

zondag 10 juli 2011

Vintage kaartje


Goedeavond dames,

Ik wilde mezelf weer eens uitdagen en ben deze keer gegaan voor een vintage kaart. Het is niet echt mijn ding maar wilde het toch een keer geprobeerd te hebben. Ik vond het wel lastig met de aankleding want aan de ene kant vind ik het een eenvoudige kaart maar aan de andere kant wordt het ook al snel te druk. Ik ben er dus niet helemaal tevreden over maar kan het ook even niet anders bedenken. De digi is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Het papier had ik nog liggen. Ik wilde er toch een kleur bij hebben en heb daarom voor roze hartjes en bloemen gekozen. Het papier heb ik oud gemaakt door distressing. Verder heb ik de rand van het afdrukje bewerkt met Distress Inkt. Verder nog een doily en kant gebruikt. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van DP2 hier is de opdracht: Vintage....with distressing and lace.

Groetjes,

Cynthia

9 opmerkingen:

Irene zei

Hij is echt mooi Cynthia dus je kunt best tevreden zijn!!!

Groetjes, Irene

Sieta zei

Hoi hoi, wat is je eerste vintage kaart geweldig mooi geworden.
Er zit genoeg op de kaart, dus niets meer toevoegen, zo is hij perfect.

Liefs Mam

Helen zei

Ik vind hem prachtig; heb me er zelf nog niet aan gewaagd, moet het ook eens proberen denk ik. Groetjes, Helen

Pat zei

What a pretty card! I love these little lovebirds!! Beautiful coloring...and your papers are perfectly vintage looking! Thanks so much for joining us this week at Mo's. Pat Frank

Judith zei

Schattig stempeltje zeg, erg mooi!

groetjes Judith

Elaine L. zei

So pretty! I like the background paper and pretty lace. Glad you joined us in Mo's Challenge.

Debbie zei

This is just so pretty...Love the vintage feel of the card, perfect choice of paper for this weeks theme over at Mo's.

Hugs
Debbie

Chantal zei

Je kan zeker tevreden zijn hoor Cynthia! Ik vind hem erg lief geworden!

Groetjes,
Chantal

Dora zei

een hele lieve uitstraling heeft deze kaart, leuk gemaakt.
groetjes Dora