Welkom op mijn blog

zondag 21 augustus 2011

1e Afdrukje Distress

Goedeavond dames,

Zoals beloofd hierbij mijn 1e afdrukje ingekleurd met Distress Inkt. Ik heb er nog geen kaart van gemaakt dus hier moeten jullie het helaas even mee doen hi hi:


Het was wel even wennen want het is toch heel anders dan mijn Derwentpotloden maar wel heel er leuk. Het probleem van mijn Derwentpotloden vind ik altijd dat ik bij sommige potloden er wel 20x overheen moet om het een beetje donkerder te krijgen en vond dus ook vaak de afdrukjes te licht en ik hoop dat ik dat hiermee minder heb. Ik heb van mijn moeder een paar proefvelletjes gekregen van het Carson Aquarell papier van 185 gram. Ik wilde niet het heel grof papier en dit vond ik wel heel erg mooi. Ik heb verder geen vergelijking maar tot nu toe beviel dit prima. Ik heb Tilda ingekleurd met:

Tattered rose
Vintage photo
Walnut stain
Antique linen
Broken china
Pine needles
Weathered wood

Ik ga nog even druk verder oefenen want ik ben er nog niet helemaal tevreden over en tja oefening baart kunst zeggen ze altijd :-)

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is super mooi ingekleurd en dat voor de eerste keer, geweldig hoor.
En ja oefenen en oefenen, dan krijg je het vanzelf onder de knie.

Liefs Mam

Joke de Wit zei

Hallo Cynthia voor de eerste keer vind ik het al goed gelukt zelf ben ik ook nog druk aan het oefenen.Groetjes Joke

Ellen zei

Ik heb zelf (nog) geen ervaring met het kleuren met Distress Inkt. Volgens mijn lekenoog is jou eerste probeersel goed gelukt.
Smaakt vast naar meer.

groetjes, Ellen

*mieke* zei

Knap stukje werk hoor!!! Mooi gedaan voor de eerste keer... Ben benieuwd wat je er mee gaat maken!
Groetjes Mieke

Irene zei

Ook ik ben een leek want heb uitsluitend Derwents maar het ziet er in mijn ogen al hartstikke goed uit. Veel plezier met oefenen zo lang het nog kan want wanneer gaan jullie aan de slag in het nieuwe huis (en leker dicht bij Mams zoals ik las, bofferd!!)?

Groetjes, Irene

Alle mooie dingen zei

is dat papier een beetje mat of zit er ook nog iets van een glimmertje in... en is het wit?
er zijn heel veel filmpjes op you tube over het inkleuren met distress inkt...daar leer je weer heel veel van.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Gea zei

hoi ik vind het heel erg mooi ingekleurd hoor. gr Gea Bogema

Helen zei

Nou Cynthia, voor een eerste keer ziet het er zeer goed uit hoor; ben benieuwd hoe het kaartje wordt. En zoals je zegt oefening baart kunst; hoop dat je nog wat tijd over hebt om te oefenen tussen inpakken en klussen. Groetjes.

Janny zei

Het ziet er mooi en leuk uit. Daar komt vast een leuke kaart omheen.
Groetjes Janny

Marijke en Chantal zei

Nou, dat ziet er al prachtig uit zo voor de eerste keer, heel mooi ingekleurd!! Bedankt voor je antwoord op mijn vraag, ga dat papier ook eens halen en nog wat kleurtjes distress inkt en het ook uitproberen. Succes verder!
Groetjes, Marijke en Chantal

Liesbeth zei

Dat ziet er veelbelovend uit Cynthia.
gr. Liesbeth

Chantal zei

Hartstikke mooi gelukt! Pas maar op, want zo een nieuwe inkleurtechniek is ontzettend verslavend, hihi!
Succes met verder oefenen!

Groetjes,
Chantal

greet zei

Dit ziet er voor de eerste keer heel mooi uit. Ben benieuwd naar het kaartje wat je er mee gaat maken.

Groetjes Greet

Marrie zei

Hallo Cynthia,

Ik vind het goed gelukt hoor maak er maar een mooie kaart mee.

Groetjes Marrie

*mieke* zei

Ik vind neregns een email adres, dus doe ik het maar zo...
Ik wil je bedanken voor de leuke kaart die je me hebt gestuurd! Ik kan zulke gebaren enorm waarderen!!!
Is het verhuizen al klaar of zijn jullie nog volop bezig?
Prettig weekend...Mieke