Welkom op mijn blog

maandag 8 augustus 2011

Bloementoef


Goedemiddag iedereen,

Deze keer een kaartje van mij met een bloementoef. Ik zie ze regelmatig op alle blogs voorbij komen en ik vind ze zo mooi maar op de een of andere manier lukt het mij nooit zo goed. Deze keer heeft het mij 2 dagen gekost maar ben ik er wel tevreden over. Het afdrukje is een digi van Crissi's Digi's die ik van mij moeder heb gekregen. Dank je wel mam! Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Het papier is van Maja Design. Verder heb ik het kaartje aangekleed met mijn bloementoef (hi hi), hotfix steentjes, hartjes op een pin, een bedel en een tekststempel die ik voor de verandering niet in het zwart maar in het paars heb gestempeld. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Stamp Something - Digi Day
Craft us Crazy - Anything goes
Addicted to stamps - Anything goes

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi,
Woh wat is je kaart mooi geworden en je bloementoef staat er prachtig op.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Nadell zei

This is sooo sweet. Thanks for joining us at ATSC.

Hugs Nadell

Irene zei

Hoi Cynthia, ik ben het voor 100% met Mam eens, hihihi!!

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Hoi,hoi, vind het ook altijd zo moeilijk om een mooi bloementoef te maken, verleg alles wel zo'n 100keer hihi. Maar jou bloementoef is SUPER, goed gelukt en wat een lief kaartje!
Groetjes, Marijke en Chantal

Chantal zei

Wat een leuk kaartje Cynthia! Erg mooi in die pasteltintjes en je bloementoef is erg goed gelukt hoor!

Groetjes,
Chantal

Aartje zei

Oh wat herkenbaar is dit. Altijd als ik zo'n mooie bloementuin op een blog zie denk ik; zo moeilijk kan het toch niet zijn, totdat ik zelf aan de slag ga en dan blijk ik ineens weer twee linkerhanden te hebben.
Ik vind jouw tuintje erg geslaagd.
Groeten Aartje

Mirande zei

HOi Sieta,
Je kaartje is geweldig hoor met al die bloemen zo bij elkaar. Ik vind het stemepltje ook erg lief. Heel mooi gemaakt weer. En bij komt je berichtje ook gewoon te voorschijn hoor.
Groetjes Mirande

Mirande zei

Sorry Cynthia,
Ik zag aan de rechterkant van je blog de naam sieta staan en ik type deze zo over. Tja dat krijg je met blondjes he hahaha. Zal niet weer gebeuren hoor.
Groetjes Mirande

Helen zei

Wat een lief kaartje.

Ellen zei

Ik herken het 'probleem': ik vind de bloemen bij een ander er altijd veel beter uitzien dan wanneer ik het zelf maak. En ja de jouwe ziet er goed uit hoor! De kaart is erg schattig, vooral dankzij de onwijs leuke afdruk (vind ik).

groetjes, Ellen

Teresa zei

A beautiful card. Thanks for joining us at ATS Anything goes challenge,
hugs Teresa xx

Geneviève aka Muscade zei

Fantastic! Really love your card!
Thanks for playing with us @ Craft Us Crazy!
Hope to see you again!

Mandy zei

Gorgeous card, so sweet.
Thanks for joining us at Addicted To Stamps for our anything goes challenge
hugs Mandy xx