Welkom op mijn blog

dinsdag 9 augustus 2011

Forever Friends DT-Call


Goedeavond allemaal,

Zoals sommige van jullie wel weten mag ik heel erg graag meedoen met challenges. Nu zag ik een oproep om een Nederlandse Forever Friends challenge te starten en ze zoeken daarvoor nog DT'ers.




Dit lijkt mij heel erg leuk en met dit kaartje wil ik graag een kansje wagen. De voorkant van het kaartje heb ik versierd met natuurlijk een stempel van Forever Friends welke ik heb ingekleurd met mijn Derwentpotloden en de sneeuwlijn heb ik aangezet met stickles, een ronde stans van mijn moeder erachter, onderaan de kaart een ijspegel stans (ook deze heb ik van mijn moeder gekregen) en nog wat bloemen. En hierbij de linker binnenkant:


Hier heb ik 3 ijssterren stansen in geplakt (en ja ook deze zijn van mijn moeder ha ha) en in deze sterren ga ik de namen van ons 3-tjes schrijven. En hierbij de rechter binnenkant:



Deze heb ik vrij rustig gehouden met een tekststempel en hoekjes stansjes (en tja hoe kan het anders ook deze heb ik van mijn moeder gekregen).

Het papier dat ik voor dit kaartje heb gebruikt komt van een paperpad van de Kruidvat. Dit is de eerste keer dat ik het kaartje zowel van de buitenkant als de binnenkant heb aangekleed. Het was wel even lastig om het passend bij elkaar te krijgen maar wel erg leuk om te doen. En nu ik dit berichtje zo type moet ik wel bekennen dat het kaartje toch wel heel erg dankzij mijn moeder mogelijk is gemaakt! Dank je wel mam! Kijk ook even op haar site hier want ook zij doet mee met deze DT-Call. Succes mams.

Groetjes,

Cynthia

10 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, graag gedaan hoor hihihi.
Daar zijn we toch voor, ik wat van jou en jij wat van mij, eerlijk zullen we alles delen.
Nu even je kaart beoordelen hm wat zal ik er van zeggen!!)
Tja hij is......... weer geweldig mooi geworden, je hebt alles mooi bijelkaar gezocht en ja afdrukje is zo lief.
Ik ga voor je duimen hoor en jij natuurlijk ook succes.

Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Hoi Chynyia, Nou aan de kaart zal het niet liggen, supermooi! Ga voor je duimen dat je gekozen wordt voor het Dt team. Leuk toch om spulletjes te kunnen delen, zo heb je meer variatie:))
Groetjes, de Molletjes.

Ellen zei

Mooie kaart hoor! Ik zal voor je duimen. Handig toch zo'n mams in de buurt die ook van scrappen houdt?

groetjes, Ellen

Irene zei

Heerlijk dat je Mam zoveel leuke spulletjes heeft die je kunt gebruiken anders hadden we dit beldige kaartje niet kunnen bewonderen!! Succes Cynthia.....ik duim voor je!!
Gaan jullie naar Zwolle???

Groetjes, Irene

Joke de Wit zei

Nou Cynthia als je niet gekozen wordt met zo,n mooi kaartje.Groetjes Joke

Chantal zei

Wat een lief kaartje! En wat leuk dat ze een forever friends challenge blog gaan starten! Succes met de DT-call!

Groetjes,
Chantal

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje succes met de DT call!!!

Helen zei

Wat een geweldig kaartje weer. Succes met de DT-call. Groetjes

Tineke zei

Wat een superlief kaartje Cynthia en leuk dat je meedoet met de DT-call!

Groetjes Tineke

Dora zei

lieve, leuke kaart.
succes met je DTcall. ik duim voor je.
gefeliciteerd met jullie woning.
veel plezier en een geweldige tijd toegewenst.
groetjes Dora