Welkom op mijn blog

woensdag 10 augustus 2011

Goed nieuws!!!

Goedeavond mede bloggers,

Deze keer even geen kaartje maar wel heel erg goed nieuws (tenminste dat vind ik hi hi). Voor de mensen die mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik een tijd geleden een dipje heb gehad en dat er een tijdje geen kaartjes zijn geweest. Nu vertelde ik jullie toen al dat ik er op dat moment niets over kon (wilde) vertellen maar dat ik het allemaal nog wel uit zou leggen. Nou bij deze. Wij zijn al een aantal maanden bezig om een huis te kopen maar door allerlei kanten (lees de bank, verzekeringen, werkgever enz.) werd het ons behoorlijk moeilijk gemaakt. Ik heb heel hard moeten knokken om alles voor elkaar te krijgen en vooral ook om de moed te vinden om door te gaan. Nu kwam gisteren het verlossende telefoontje van onze makelaar dat het nu eindelijk rond is en wij dus echt een huis hebben gekocht. Zoals het nu lijkt krijgen wij begin september de sleutel en dan eerst flink aan het klussen en dan verhuizen. Dit heeft wel als gevolg dat er de komende tijd wat minder kaarten van mij zullen komen en ook dat ik jullie blogs wat minder zal gaan volgen om mij volledig op de verhuizing te kunnen richten. De komende tijd wordt het vooral een balans zoeken tussen mijn werk, onze zoon en het inpakken. Maar gelukkig betekend dit ook dat ik straks mijn eigen knutselplekje op zolder ga krijgen zodat ik niet elke keer mijn spullen heen en weer hoef te verhuizen tussen de eetkamertafel en ons opslaghokje en daar ben ik ook wel weer heel erg blij mee. Zodra dit een beetje klaar is zal ik wel foto's plaatsen maar dat gaat nog wel even een tijdje duren. Maar ik beloof jullie dat zodra alles achter de rug is ik natuurlijk weer trouw jullie blogs ga volgen!

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, ook nog even via deze weg een felicitatie voor jullie.
Ja als jij niet had volgehouden, dan was er niets van terecht gekomen, want het mannetje had op een gegeven moment van "nou voor mij hoeft het zo niet meer".
Zoals je nu vernomen hebt wint de aanhouder.
Deze knutsel truus is natuurlijk wel een heel klein beetje blij dat het niet in julie en/of augustus rond is gekomen, hebben toch nog lekker deze maanden op de camping kunnen verblijven. Nou meid ik ben er voor je hoor, laat het me maar weten wat ik voor jullie kan betekenen.

Liefs Mam

Liesbeth zei

Wat een keileuk berichtje Cynthia.
Ik wens je veel klusplezier in jullie nieuwe stekje, en veel woonplezier natuurlijk.
gr. Liesbeth

Tinie zei

Van HArte Gefeliciteerd met je nieuwe huis!! En succes met al het werk.....
groetjes Tinie

Ellen zei

Superleuk nieuws natuurlijk! Gefeliciteerd hoor. Heerlijk vooruitzicht om je nieuwe stek in te gaan richten en vooral je eigen plekje. Doe rustig aan, geniet en maak er wat moois van. De kaarten en het bloggen komen daarna wel weer.

groetjes, Ellen

Irene zei

Eerlijk gezegd dacht ik aan ziekte en relatieproblemen bij je dipje dus dit is hartstikke goed nieuws, hartelijke gefeliciteerd en ook veel plezier en sterkte met het opknappen en verhuizen!!!!! Straks een eigen plekje, wat zul je genieten!!!
Ik ga donderdag naar Zwolle met Mieke, jammer dat we elkar dus niet in het echt zullen zien. Ik heb nog een goedkoop treinkaartje van de Hema over (14 Euro)nu ik met Mieke kan meerijden, hebben jullie daar interesse in of weet je iemand??

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Wat goed zeg, een nieuw huis, GEFELICITEERD!Gelukkig dat het zo'n dipje was en niet iets ernstig! Maar dat wordt inpakken, opruimen, klussen. Super een eigen stekje om te knutselen, lijkt me heerlijk! Geniet ervan en tot blogs maar weer als alles klaar is.
Groetjes, Marijke en Chantal

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd wat een ontzettend leuk nieuws.
Veel plezier met de voorbereidingen en heel veel succes met de kluspraktijken!!!

groetjes Annemarie en Merit

greet zei

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met jullie eigen woning.
Succes met klussen!

Groetjes Greet

Helen zei

Proficiat met jullie eigen stekkie. Nu eerst maar op je gemak inpakken en klussen; succes met het inrichten van je eigen knutselplekje. Groetjes Helen

Elise zei

Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Fijn dat het nu eindelijk is gelukt. Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is als alles zo lang duurt en als de banken niet meewerken. Ik wens je heel veel succes met inpakken en straks lekker gaan genieten in je huisje en van je eigen hobbyzolder.
Groetjes Elise

Marlies zei

Gefeliciteerd met jullie huis, leuk voor je en gelukkig is alles dan nog goed gekomen! Succes met klussen!
groetjes, Marlies

Scrappingann zei

Hoi Cyntia,
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe stekkie, heerlijk dat het toch gelukt is.
Groetjes van Ann

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Cynthia,
Ik kom voor het eerst op je blog en even je hele verhaal op mijn gemak zitten lezen. Tja meid, dat wordt een drukke periode, maar als alles achter de rug is ..... genieten. Zorg dat je het goed georganiseerd hebt. Ik had een groot papier vel op een deur hangen en dit in vakken verdeeld.
Datums erbij en alles wat ik nog moest regelen en wanneer iedereen kwam. Vast je huis gaan opruimen.
Dus je ziet het aan mijn verhaal , nog niet zo lang geleden een verhuizing achter de rug.
Heerlijk je eigen hobbykamer. Dat is wel fijn hoor. Kan je tenminste alles laten liggen.
Je kaartjes zijn erg leuk. Even terug gekeken en ik ga je volgen.
Soms wat moeite volgers te zien. Het gaat niet helemaal goed in blogland. Succes met jullie verhuizing en kom na die tijd eens langs bloggen??
Hartelijke groetjes Lida

Roos zei

wat heerlijk je eigen huisje en knutselplekje.
en ja de banken doen wel moeilijk hebben wij ook meegemaakt.
wij hebben ook gekocht maar we hebben het ander huis nog niet verkocht en als dat gebeurd is kunnen we hier gaan verbouwen en je raad het al er komt een extra kamer voor mij om te knutselen.
groetjes roos.