Welkom op mijn blog

zaterdag 20 augustus 2011

Hobbybeurs Zwolle



Goedeavond dames,

Gisteren ben ik samen met mijn moeder naar de Hobbybeurs in Zwolle geweest. Deze keer was mijn verlanglijstje korter dan in maart hi hi maar toch ben ik voor het meeste wel geslaagd (met dank aan Irene en Mieke die niet alles de dag ervoor hadden leeggekocht hi hi). Stiekum hadden we gehoopt dat er iemand was die de nieuwe Magnolia Ink had en ja hoor binnen een kwartier hadden wij allebei een exemplaar! De foto's zijn een beetje donker omdat ik vandaag de hele dag moest werken en dus s'avonds de foto's heb gemaakt.



Verder hieronder een lijstje met wat ik gekocht heb:

- Planet Punch (een ronde mal om met een stans rond te stansen en ben heel benieuwd of dit werkt. Het resultaat zal ik jullie nog laten zien)
- Metalen plaat voor de Cuttlebug
- 2 Bo Bunny paperpads
- Prima Printery Collection paperpad
- Papermania paperpad
- Magnolia Ink
- Linnen karton en cardstock
- Papier van Riddersholm Design en Maja Design (ook de kerst)
- 12 distress inkt pads
- Swirl stempels
- 2 Kenny K stempels
- Hotfixsteentjes
- Doilys
- Doily stans van Cheery Lynn
- 2 Joy Craft swirl stansen
- Tim Holtz alfabet stans
- Blending Tool van Tim Holtz met nog losse foam pads
- Magnolia (ja ik weet niet hoe ze heten maar het zijn ijzerdraadjes met glazen druppels eraan)
- 2 flosdraad spoeltjes
- Kleine splitpennen
- Waterpenseel
- Glue dots
- 6x stickles
- Martha Stewart pons vlinders
- tags
- reserve mesje voor mijn fiskar snij-apparaat en mijn circle snijder

Pff nu ik dit zo type is het best wel weer een hele lijst geworden. Mijn grootste doel was een aantal distress inkt pads en een waterpenseel want ik wil toch gaan proberen om met distress inkt mijn afdrukjes te gaan inkleuren. Ik ben vanavond natuurlijk al begonnen want mijn handen waren gisteren al aan het jeuken en omdat ik vandaag moest werken ben ik vanavond lekker los gegaan met mijn waterpenseel. Ik hoop morgen jullie het resultaat te laten zien. Ik ga weer even lekker verder knutsel. Iedereen een hele fijne zondag!

Groetjes,

Cynthia

11 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Cynthia, nou zo te zien hebben jullie je wel vermaakt. Heeft je moeder ook zo'n lijst meegenomen? Wat zullen jullie genoten hebben. Kon helaas dit jaar niet gaan (net terug van vakantie), maar ik heb Utrecht op mijn lijstje staan. Heel veel plezier met al je nieuwe spulletjes en ben heel benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken. Hartelijke groetjes.

Gea zei

Ik zal ook even een lijstje maken met wat ik gekocht heb gister .Jammer dat ik je niet zo goed ken .Anders hadden we elkaar even kunne voor stellen. Ik was er met mijn buuf Sandra.Ook ik kan bijna nie twachten om te beginnen . gr Gea Bogema

Alle mooie dingen zei

zo te zien heb je genoeg gezien/gekocht...inderdaad het was vast koopweek... ik heb ook zo'n berg spullen gekocht..
en ook distress inkt...ik zag wel dat je vreselijk moet uitkijken waar je je distress inkt koopt...want wat een verschillen in prijs zeg... je kan ze kopen vanaf 4.75 en ik heb zelfs prijzen gezien van 8,50 (niet op de beurs hoor)
groetjes en veel plezier van je aankopen
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Marijke en Chantal zei

wooow Cyntia, wat een supermooie spulletjes heb je gekocht, zo mooi al dat papier! Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken, je kan verlopig wel vooruit:)) Wat voor papier gebruik jij voor het inkleuren met distress inkt, wil het namelijk ook eens proberen.
Veel freubelplezier,
Marijke en Chantal

*mieke* zei

Wat een berg Cynthia:-)Ik zie een hoop leuke dingen voorbij komen meid! Ik heb me natuurlijk speciaal voor jullie ingehouden tijdens de beurs...haha!
Ik ben benieuwd nar je eerst kaart ingekleurd met distress ink!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat heb jij heerlijk ingeslagen zeg! Zie heel wat gave spulletjes en prachtig papier. Succes met het kleuren en ben benieuwd naar je volgende creatie!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi, woh wat lijkt dat veel.
Dat heb je niet door als je zo langs de kraampjes loopt en nu eens hier en dan weer daar wat koopt.
Ik zal morgen eens kijken als ik mijn inkopen op de gevoelige plaat kan vastleggen.
Maar nu kan je (hopelijk hihihi) even verder en maar weer sparen voor de volgende beurs.
Ik vond het in ieder geval weer heel gezellig en kijk al weer uit naar ons volgende beurstripje.
En niet te vergeten, nu je lekker in de buurt komt wonen, samen te knutselen.
Succ6 met het inkleuren, alles is te leren, dus dit ook wel weer.

Liefs Mam

Irene zei

JEETJE wat een berg!!!!!!!!!! Natuurlijk hebben Mieke en ik niet alles voor je neus weggekocht, we zoudne niet durven want we moeten wel blogvriendinnetjes blijven toch, hihihi!!!
Heerlijk he als je zo veel mooie dingen op 1 plek bj elkaar ziet maar ik had een lijst en ben er NIET van afgeweken en dat is ook een hele prestatie. Nu maar lekker aan de knutsel en ons laten mee genieten!

Groetjes, Irene

Chantal zei

Wow, wat een mooie spulletjes allemaal! Dat is vast een heerlijke dag op de beurs geweest!

Groetjes,
Chantal

Vera zei

ooooooooooooooooooh jeetje wat een heeeeeeeeeeeeeerlijke spulletjes allemaal zeg :D
Superleuk!
Daar heb je vast veel plezier van :)

je maakt trouwens lieve kaartjes zeg!

Groetjes,

Vera
die swappert ;)

Elise zei

Wat een leuke aankopen allemaal zeg. Lekker scrappen en genieten van je nieuwe spulletjes.