Welkom op mijn blog

donderdag 4 augustus 2011

Van alles wat :-)

Goedeavond allemaal,

Hier weer een kaartje van mij. Het duurde deze keer iets langer omdat afgelopen dinsdag Pascal 3 jaar is geworden en wij daarom zondag zijn verjaardagsfeestje hebben gevierd en natuurlijk dinsdag het nog een klein beetje hebben overgedaan met zijn 3-tjes. Afgelopen zondag was het gelukkig droog dus konden we binnen en buiten zitten en lekker bbq-en. Dinsdag was het natuurlijk super weer en konden we ook lekker buiten zijn. Nu wonen wij niet heel groot en heb ik geen kamer over voor mij hobbyspulletjes dus ik zit altijd gezellig te knutselen aan de eetkamertafel met alle spulletjes bij de hand. En tja dan is het altijd makkelijker om alles daar te laten liggen maar ja als je dan visite krijgt moet ik alles even inpakken en naar boven verhuizen. Dat is nog niet het ergste maar ja dan moet het weer naar beneden ha ha en dan kan je natuurlijk niet meer vinden wat je nodig hebt. Maar intussen staat het meeste weer beneden en heb ik weer een kaartje kunnen maken:


Een zomers kaartje met het oog op het slechte weer dat we gehad hebben. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden en de regendrupjes en het randje van de paraplu heb ik bewerkt met stickles. Verder nog een doilie stans van Marianne Design gebruikt, tekst van de computer, kant, lint met een strik (ik ben niet tevreden over de strik maar kreeg hem ook niet beter), knoopjes, parels en bloemen. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Scrap Cards - Paraplu
Scrap and more - Zeg het met bloemen
The Shabby Tearoom - photo inspiration
DTC - Doilies
Dutch Magnolia Lovers - Bingo (blauw, stans, bloemen) (glitter, bruin, roze)
Just Magnolia - Buttons, bows and blooms
Magnolia Down Under - Bingo (flower, pearls, lace)
Papertake Weekly - Anything goes
Fairy Fun Fridays - Photo inspiration

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd met je 3 jarige manneke Cynthia!!! Wat een gedoe als je geen vast knutselplekje hebt en een hoop volk over de vloer krijgt...........afzien!!
Je kaart is hartstikke leuk, succes met de challenges!

Groetjes, Irene

Sieta zei

Hoi hoi,
Tja dat probleem ken ik, in de caravan is het ook behelpen. Ik heb wel veel spulletjes mee, maar alles zit in een kast gepropt. Dus ook ik moet dan weer zoeken waar iets staat. Maar van mij is het natuurlijk een luxe probleem hihihi.
Je kaart is weer geweldig geworden en je strik is prima gestrikt.
ps Heb al digi's proberen te bestellen maar nu werkt de code die ik ontvangen heb niet, pfff heb ik weer.
Ik heb nu een mail gestuurd met wat ik uitgezocht heb, met de vraag hoe nu verder. Ik wacht wel af.

Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Hoi Chynthia,

Gefeliciteerd met je kleine zoon zijn verjaardag. Herkenbaar het op en neer sjouwen van de freubelspullen, ook wij hebben geen hobbykamer en knutselen gezellig aan de tafel in de kamer. Leuk zomers kaartje, frisse kleuren, veel succes met de challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Joke de Wit zei

Wat een leuk kaartje,gefeliciteerd met je zoon ik heb dat probleem niet heb een hobbykamer samen met mijn man heel luxe.Groetjes Joke

Charlene zei

So So cute Cynthia!!! I love the image and your papers are just the right touch :-)Thank you so much for sharing your beautiful card with us this week at The Shabby Tea Room :-)

Chantal zei

Gefeliciteerd met je zoon Cynthia! Natuurlijk gaat dat feestje even voor!
Ik vind je kaart erg mooi geworden met die pasteltinten!

Groetjes,
Chantal

Karen zei

Oooooo I love the soft pastel colours of this one, Thanks so much for sharing it with us at MDUC this week:-)
Hugs
Karen
xxx

Christa zei

super mooie kaart zeg! bedankt voor je deelname bij Scrap&More groetjes Christa

Yvonne zei

Hoi Cynthia,
Wat een prachtige kaart!
Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
Groetjes,
Yvonne

Маги zei

Lovely cards. Thanks so much for joining us at Creative Inspirations and good luck.
Maggie x

coldwaters2 zei

Beautiful card, love the doily, papers, design and Tilda it all looks lovely thank you for joining our challenge at digital Tuesday this week.
Hugs
Lorraine x

Ellen zei

En ook van mij de felicitaties voor jullie zoon! Je kaart is erg leuk geworden. Zelf ruzie ik ook vaak met de strik, maar ik vind 'm er goed uitzien hoor.
Fijne dag nog...

groetjes, Ellen

Annemarie en Merit zei

Eerst nog van hartje gefeliciteerd met je zoontje en je kaartje is echt super leuk geworden!

liefs, merit en annemarie

Christa zei

Hele mooie kaart ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Suze zei

Wat een leuke kaart Cynthia, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze