Welkom op mijn blog

zondag 9 oktober 2011

Update verhuizing

Hallo dames,

We zijn alweer meer dan een maand verder na mijn laatste berichtje dus hoog tijd voor een kleine update. We zijn nog steeds niet verhuisd en hebben helaas de verhuizing een maand moeten verlaten. We wisten dat we een 'opknappertje' hadden gekocht maar het blijkt toch echt een opknapper te zijn met ook nog wat tegenslagen dus helaas viel het wel wat tegen. We hebben aardig wat tijd nodig gehad om het hele huis te strippen en zijn intussen weer aardig op weg om er weer een bewoonbaar huis van te maken maar er moet ook nog wel een boel gebeuren. Gelukkig krijgen wij heel veel hulp van onze ouders en kunnen wij het wel het wel helemaal naar onze smaak maken. Ik probeer tussen de bedrijven door wel een beetje jullie blogs te volgen maar het kost mij gewoon teveel tijd om berichtjes bij al jullie mooie creaties achter te laten maar zodra alles weer rustig is na de verhuizing ga ik het weer helemaal oppakken. Helaas moeten jullie daar nog wel even op wachten want de verhuizing staat pas halverwege november gepland en door het verlaten van de verhuizing zit ik ook 3 weken lang zonder internet dus dan kan ik jullie helemaal niet meer volgen. Al het goede komt langzaam dus we blijven de hoop erin houden. Ik heb een paar afdrukjes kunnen inkleuren maar die houden jullie nog van mij tegoed zodra ik er kaarten van heb gemaakt.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Cynthia,

Balen zeg dat het verhuizen tegenzit. Houd de moed erin zou ik zeggen. Het ergste heb je als het goed is gehad en nu ga je - langzamerhand - zien wat het gaat worden. En dat je even niet kunt bloggen is wel het minste waar je je druk om moet maken. We weten allemaal hoe het komt, dus dat komt allemaal wel weer als je een beetje gesetteld (schrijf je dat zo? staat zo raar...) bent.
Ik wens je nog veel kluszin en verhuislust en denk maar zo, over een paar maanden zit je heerlijk te genieten in je nieuwe home-tje!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi, ja het valt behoorlijk tegen hé.
Maar nu kan je alwel zien hoe het gaat worden.
We houden er de moed in en gaan rustig door met klussen.
En 3 weken zonder internet pfff dat valt niet mee, maar je bent natuurlijk hartelijk welkom op mijn computer, mocht je er behoefte aan hebben hihihi.
Wij pakken vanmiddag de verfkwast weer ter hande.

Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia,

Balen dat het wat tegen zit, maar heel herkenbaar. 10 jaar geleden hebben wij ook een opknap huis gekocht en ja.............met het opknappen zat het ook wel eens tegen........er komt meer bij kijken dan je denkt. Maar houd moed, als het straks klaar is dan kan je daar trots op zijn en heb je een heerlijk huis wat helemaal naar je zin is. Dat bloggen komt wel weer, eerst je huis en de verhuizing en als alles klaar en ingeruimd is dan komt die tijd wel weer. Succes met alles en geniet dadelijk van je huis.

Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Sterkte met het opknappen van jullie nieuwe huis en straks voor de verhuizing!!
groetjes Tinie

*mieke* zei

Wat kan het soms balen zijn he als het allemaal niet gaat zoals het zou 'moeten'gaan... Ik wens je nog heel veel succes met de rest van alle klussen en het bloggen loopt niet weg...LOL!
3 weken geen internet...ppffff.....afzien....haha!
Groetjes Mieke

Helen zei

Hoi Cynthia, wat balen zeg dat het tegenzit. Ik hoop dat het vanaf nu allemaal de goede kant opgaat en jullie half november lekker in jullie opgeknapte huisje kunnen trekken. Fijn dat jullie zo'n goede hulp van de ouders krijgen. 3 weken zonder internet ..... wow, ik vond 1,5 week al een verschrikking. Succes verder!! Groetjes.

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Wat balen zeg dat het zo tegen zit. Tja verhuizen kost altijd meer tijd dan je in eerste instantie inschat. Wij zijn nu bijna vijf jaar geleden verhuisd maar we zijn nu pas klaar. We moesten echt alles in het huis aanpakken. Dus klus rustig even verder kun je daarna weer lekker genieten van het bloggen en scrappen in je nieuwe huis.
Groetjes Mirande