Welkom op mijn blog

maandag 16 januari 2012

Candy 4 in 1

Dit bericht blijft bovenaanstaan tot 16 januari! Kijk onder dit bericht voor nieuwe berichten!

Goedeavond allemaal,

Ja jullie lezen het goed! Ik heb na lang wikken en wegen besloten om niet 1 grote candy weg te geven maar 4 kleinere candy's. Nu zullen jullie je wel afvragen hoe je mee kan doen? Om straks weer met frisse moed te beginnen met knutselen en om natuurlijk wat idee'tjes op te doen leek het mij leuk om jullie te vragen om mij een kaart te sturen. Nu is alleen het probleem dat ik niet kon kiezen wat voor een kaart hi hi. Ik ben net verhuisd, kerst komt eraan en 15 januari vier ik mijn 32e verjaardag. Nu laat ik het aan jullie over of jullie een kaartje willen sturen en zo ja hoeveel. Vandaar de 4 candy's. Onder elke soort kaart verloot ik een Candy en de mensen die liever geen kaart willen sturen kunnen ook meedoen met een candy. Aan jullie dus de keus of jullie aan 1,2,3 of 4 Candy's mee willen doen. Nou ik zal de candy's even op een rijtje zetten en hopelijk is het dan een beetje duidelijk:

Candy 1 - Stuur mij een verhuiskaartje
Candy 2 - Stuur mij een kerstkaartje
Candy 3 - Stuur mij een verjaardagskaartje
Candy 4 - Laat even een reactie achter dat je graag mee wil doen

Willen jullie ook mijn candy op jullie blog plaatsen?

De winnaars van alle candy's maak ik bekend op 16 januari. De prijzen blijven nog een verrassing. Mochten jullie een (of meerdere hi hi) kaartje(s) willen sturen dan kunnen jullie mij een e-mail sturen voor mijn adres. Mijn e-mailadres is scrapbookfan@duikduo.nl

Groetjes,

Cynthia

17 opmerkingen:

Sieta zei

Zoooooo jij pakt uit.
Nog wel kans op 4 candy's.
Nou daar is vast wel animo voor.
Nr. 1 heb je van mij al ontvangen hihihi en de rest komt er nog aan.
Maar ik laat deze candy over aan je volgers.
Mensen suc6 ermee.

Liefs Mam

Irene zei

Enig hoe je deze candy aanpakt Cynthia!!! Laat ik je adres nu al aan je moedertje gevraagd hebben dus het gaat op de een of andere manier helemaal goed komen!!!
Fijn weekend in je nieuwe huis!!

Irene

Helen zei

Ha die Cynthia, mijn email adres heb je al; dus stuur je adres maar even, dan komt het allemaal goed. Nu maar hopen dat 16 januari (verjaardag van mijn dochter) een goede dag wordt voor mij. Ga zo even je candy op mijn blog zetten. Lieve groetjes.

Ellen zei

Wat een leuke candy. Ga 'm zeker op mijn blog plaatsen en mijn best doen je te overladen met kaartjes :)

groetjes, Ellen

Marijke en Chantal zei

Jaa, leuk wij doen gezellig mee met deze candy! Ga hem direct op ons blog plaatsen en je een mailtje sturen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Janny zei

Leuk idee al die candy's. Ook ik ga hem op mijn blog plaatsen en je een email sturen.

Groetjes Janny

Dora zei

hoi,hoi,
dank je wel voor je melding op mijn mail om een reactie nog neer te zetten. want ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar nee dus,
dus hierbij doe ik graag met je candy aan mee.
geweldig idee om op deze manier te doen.
ennu....welke kaart je van mij ontvangt blijft een verrassing!! hihi
succes verder en een fijne tijd toegewenst.
groetjes Dora

Sandra zei

Hoi hoi,

Zo wat gaaaaaaaf zeg, ik doe graag mee aan je Candy en plaats hem zometeen op mijn blog, ga je ook nog een Email sturen voor je adres!!
Lieve groetjes Sandra

*mieke* zei

Maar natuurlijk doe ik mee.... Je nieuwe adres heb ik opgeslagen, anders ben ik die weer kwijt:-) En je ziet wel een kaart in je bus verschijnen...of twee:-)
Groetjes Mieke

Nicole zei

Hoi Cynthia, ik doe graag mee met de candy via je blog. Ben ook volger bij je geworden. Ben benieuwd naar je nieuwste kaarten, hopelijk wordt je voldoende geinspireerd. Ik zou zeggen kom eens langs op mijn blog, misschien kan ik je inspireren....Lieve groetjes, Nicole

Saskia zei

Hoi,
Ik heb net je candy op mijn blog gezet, een leuk idee. Met deze reactie wil ik via je blog een golke wagen. Ik zal zo nog even mailen en dan zie je vanzelf een kaartje.
Groetjes Saskia

carol zei

Wat leuk al die candy's
Ik zal hem binnenkort op mijn blog zetten en de mail voor je adres is al weg

groetjes Carol

Rosalee zei

Wonderful Candy Cynthia. I would love to have a chance. I've linked your giveaway to my sidebar and I'm an old follower.
Hugs, Rosalee

Divinity zei

hi there! i've linked up on my blog sidebar. thanks for the chance! :D

Crealett zei

Hoi Cynthia, wat een leuk idee voor een candy! Ik doe graag mee en zal je een mail doen om je adresgegevens te krijgen. Ik zal je dan een of meerdere kaarten sturen.
Ik zal je candy ook op mijn blog zetten.

Groetjes, Alette

*mieke* zei

Hey Cynthia,
Vandaag gaat er een verjaardag kaart en een tag voor jullie nieuwe woning je kant op...
Hoop dat ze er maandag beide zijn, maar dan weet je in elk geval dat ze onderweg zijn:-)
Groetjes Mieke

Dora zei

gefeliciteerd met je verjaardag!!
fijne dag toegewenst.
groetjes Dora