Welkom op mijn blog

maandag 14 november 2011

Kaartje voor Mieke


Goedeavond dames,

Zoals beloofd hierbij het kaartje dat ik gemaakt heb voor Mieke haar verjaardag. De basis van deze kaart is van 2 kleuren paarse cardstock. Verder heb ik papier van een blokje gebruikt dat ik van mijn moeder heb gekregen weet zo alleen even niet waarvan hij is. Tilda komt uit de nieuwste kerstserie en heb die nog op de kop weten te tikken toen alles al in verhuisdozen klaarstond. Ik heb haar ingekleurd met distress ink. Verder heb ik het kaartje nog bvoorzien van bloemen, parels op een stokje, dewdrops, een doiley, een tag die ik heb bewerkt met distress, flosdraad en een bedel. En hierbij de binnenkant van de kaart:


Deze heb ik vrij rustig gehouden met bloemen met een splitpen van een vlinder er doorheen. En aan de andere kant een tag ook bewerkt met distress, een tekststempel erop en nog lint bovenin. Natuurlijk was ik meer met de verhuizing bezig dus ik het kaartje op de post doen was ik helemaal vergeten om er een foto van te maken. Maar gelukkig was Mieke zo lief om foto's voor mij te maken en even aan mij door te mailen. Nogmaals dank je wel Mieke!

Een hele fijne avond nog allemaal en hopelijk tot snel.

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Irene zei

Schattig kaartje Cynthia en precies in Mieke's kleurtjes!

Groetjes, Irene

Mirande zei

Wat een mooi kaartje Cynthia. Ik had gisteren je post over de verhuizing even gemist. Fijn dat alles op tijd klaar is. En ach ja verhuisdozen kun je altijd nog uitpakken. Ik heb na vier jaar eindelijk alle dozen doorgespit en opgeruimd. Geniet lekker van jullie nieuwe huisje.
Groetjes Mirande

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia,
Wat leuk om weer een kaartje van je te zien! Een heel mooi en lief kaartje en leuk zoals je de binnenkant ook opgepimpt hebt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi,
Jaaaaaa ze is weer in blogland, fijn hoor.
Je kaart ziet er erg mooi uit en leuk dat Mieke je de foto's wilde mailen.
Het papier is van Me to You "Especially For You".
En ook nog de binnenkant bewerkt, dat maakt een kaart helemaal af toch?

Liefs Mam

*mieke* zei

Geen moeite hoor om de foto's te maken en je ze te mailen. Nog groter plezier heb je mij gedaan door tijdens de drukte mij toch nog een kaart te sturen. Ik ga zo snel mogelijk ook een verhuiskaart voor je maken, maar heb geduld tot het voilgende week weer wat rustiger is hier!
Groetjes Mieke

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, schitterende kleuren gebruikt en ik vind het altijd leuk zo de binnenkant te maken, heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes.

Saskia zei

Wat een lief kaartje is het geworden en wat fijn dat jullie eindelijk verhuisd zijn. Lijkt me een hele klus. Heel veel succes met alles uitpakken. Hoop dat je snel weer een plekje hebt voor je hobby.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Hartstikke leuk gemaakt en helemaal af zo met de binnenkant erbij!

groetjes, Ellen

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje.

gr annemarie en merit

Chantal zei

Superleuk kaartje dit! Mooie kleuren ook!

Groetjes,
Chantal

Helen zei

Hoi Cynthia; ik wil je iets vragen maar dat niet over het blog doen; als je mijn vraag hoort snap je het wel, zou je daarom mij even een mailtje willen sturen (creamieke66@yahoo.com). Alvast bedankt. Groetjes Helen

sjouks kaarten zei

Lief kaartje hoor en wat fijn dat er toch nog een foto van is gemaakt.
Groetjs Sjoukje

Annette zei

Super leuk kaartje hoor.
Ben meteen je volger geworden en kom nog eens bij je terug hoor.
xoxo Annette