Welkom op mijn blog

zondag 13 november 2011

We zijn verhuisd!!!!

Goedeavond allemaal,

Eindelijk het is zover gisteren zijn we over gegaan naar ons nieuwe huis en gelukkig is het allemaal gelukt in 1 dag dankzij alle lieve mensen die ons hebben geholpen! Er staan nog een heleboel verhuisdozen maar dat zien we de komende weken wel. De woonkamer is gelukkig verhuisdoos vrij dus daar kunnen we even lekker bijkomen van de drukke tijden. Helaas staat de zolder wel zo vol dat er nog even geen ruimte is voor mijn bureau dus knutselen zit er nog heel even niet in maar ik wil toch zo snel mogelijk daar een klein hoekje creeren zodat mijn bureau erin past want voor je het weet is het tijd om de kerstkaartjes op de post te doen en tja die zijn nog niet allemaal klaar.

Ik kom morgen nog terug met een kaartje dat ik net voor de verhuizing heb gemaakt voor Mieke haar verjaardag en ik zal de komende tijd proberen om het volgen van jullie blogs weer op te pakken. Helaas heb ik niet de tijd om alle voorgaande creaties te gaan bekijken en een berichtje achter te laten maar ik hoop dat jullie mij dat kunnen vergeven.

Tot morgen,

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Aartje zei

Veel voorspoed en geluk gewenst in jullie nieuwe huis. Geniet ervan.
Groeten Aartje

*mieke* zei

Fijn dat jullie eindelijk over zijn Cynthia! En het heeft tijs nodig om voor alles een plekje te vinden, maar dat komt vast wel goed!
Wil je je adres nog een keer maieln, hij is spoorloos:-(
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Wat fijn, wens jullie heel veel geluk en plezier in het nieuwe huis!!! Suc6 nog verder met uitpakken, maar dat komt vast wel goed.
Groetjes, marijke en Chantal

Irene zei

Heel veel geluk op jullie nieuwe eigen stek Cynthia. Voor alles zijn plekje heeft ben je wel weer een tijdje verder maar met Sint en Kerst zit je er beslist helemaal super bij!
Laat je ons straks meegenieten met een paar kiekjes op je blog????

Liefs, Irene

Ellen zei

Heerlijk dat je het verkassen achter de rug hebt. En de dozen komen heus wel leeg. Steeds een aantal beetpakken en niet te veel op 1 dag willen doen, want je moet natuurlijk ook lekker genieten van je nieuwe stek!
Veel plezier in je nieuwe woning, maak je niet te druk met alles en hopelijk heb je snel je plekje op orde.

groetjes, Ellen

Linda zei

Heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis
gr linda

Helen zei

Heel veel geluk in jullie nieuwe huis en geniet straks lekker van je eigen hobbieplekje. Groetjes.