Welkom op mijn blog

donderdag 22 december 2011

Een moeilijk kaartje

Goedemiddag iedereen,

Als eerste wil ik iedereen even bedanken voor alle kaartjes die ik van jullie krijg voor mijn Candy. Ik ben er echt heel erg blij mee en ze zijn heel erg inspirerend.

En nu het kaartje. Hoe moeilijk kan je het jezelf soms maken. Nou deze keer had ik het mijzelf heel erg moeilijk gemaakt. Een kerstkaartje voor mams. En tja zoals sommige van jullie al weten heeft mijn moeder ervoor gezord dat ik kaarten ging maken dus tja dan wil je wel iets heel bijzonders/moois maken. En weet je dat iemand die zelf kaarten maakt er wat kritischer naar kijkt dan een ander. En tja dan maak je het jezelf erg moeilijk. Maar ik vind zelf dat het mij aardig gelukt is. Hierbij mijn kaartje voor mams:


Het papier voor dit kaartje is van Bo Bunny gemat op paars cardstock. Het afdrukje is van de wintercollectie van Magnolia en heb ik ingekleurd met Distress inkt en sneeuweffect met de Snowwriter. De zijkanten van het afdrukje heb ik bestempeld met een stempel en inkt van de Action. Verder nog een tekststempel erop, bloemen uit de collectie met een brad van de Xenos, sterretjes die ik van mijn moeder heb gekregen en nog een strik met een plaksteen erop. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Tomic - Snowflake and purple
Magnolia Stamp Lovers - Let's see some snow

Groetjes,

Cynthia

9 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi,
Ik ben net wakker en zit met een bak koffie even achter de computer te kijken wat er weer allemaal gemaakt is bij de bloggers.
En zie ik mijn prachtige kaart voorbij komen hihihi.
En hij is zooooo mooi gemaakt, ben er heel erg blij mee.
Je hebt je eigen overtroffen met dit prachtige werk.
Met de lat voor jezelf eens een keer hoog te leggen, zie je maar weer dat er toch nog veel verborgen creativiteit in je zit.

Liefs Mam

Linda zei

A beautiful card - I love the fur trim on your Magnolia image. Thanks for taking part in the Crafty Purple Frog challenge.

Ellen zei

Mooie kaart heb je gemaakt en ik lees dat je moeder er blij mee is en terecht natuurlijk :)
Tilda is echt heel schattig en de strik en bloemen met brads erg mooi.

groetjes, Ellen

Liesbeth zei

Wat zal dat fijn zijn om te lezen, dat niet alleen wij hem mooi vinden maar dat hij je moeder ook heeft verrast, hij is schitterend hoor.
gr liesbeth

Irene zei

Aan de lovende woorden van je Mams hoef ik toch helemaal niets toe te voegen Cynthia, super leuke kaart!!!!

Irene

Crealett zei

Hoi Cynthia, prachtige kerstkaart zeg.

Zeg, ik verloot een candy op mijn blog (omdat ik redelijk beginnend ben) en misschien wil je ook mijn volger worden en meedoen?

Groetjes, Alette

Dora zei

een hele mooie kaart voor je moeder gemaakt.
groetjes Dora

Saskia zei

Een prachtige kaart, de lat hoog leggen is goed gelukt. Ik vind het inderdaad ook altijd wel een uitdaging om voor mensen die ook knutselen iets moois te maken.
Groetjes Saskia

Chris zei

So beautiful Cynthia! I love your colouring and this gorgeous design too. Thanks for joining us at TOMIC this week. Chris and the TOMIC Team. :)