Welkom op mijn blog

zondag 18 december 2011

Kerstkaartje snoesje


Goedeavond dames,

Na veel slechte momentjes heb ik gisteravond eindelijk weer wat tijd gehad om een paar kerstkaartjes te maken. Het was ook wel de hoogste tijd want eigenlijk moeten ze al op de post maar door de verhuizing loop ik een beetje achter. Gelukkig beginnen de kaartjes voor de Candy langzaam binnen te komen en kan ik weer leuke ideeen opdoen. Ik ben hier heel erg blij mee en wil jullie ook heel erg bedanken hiervoor. Afgelopen week ben ik ziek geweest (buikgriep) en kwam echt nergens aan toe. De week ervoor met onze zoon naar de KNO arts geweest want hij bleef last houden van een oorontsteking en oorpijn. Nou is zijn oorontsteking gelukkig over maar begin januari moeten zijn amandelen eruit dus dat was ook wel even slikken om dat te horen dus tja mijn hoofd stond niet echt naar knutselen. Maar gisterenavond heb ik weer wat kunnen knutselen en ik moet zeggen het is wel even weer wennen. Ik heb denk ik wel een uur aan mijn bureau gezeten nadenken over hoe gaat het ook alweer en wat ga ik doen zoals jullie op de foto kunnen zien is er toch een kaart uitgekomen. Het afdrukje is van Marianne Design en heb ik ingekleurd met Distress. Het papier is van Maja Design. Verder nog een tekststempel erop, een stans die ik heb ingekleurd met glitters, een doily, plakparels, en een bloem met een splitpen van de xenos. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Crazy purple frog - It's cold outside
One stop crafting - Christmas sparkle
Pollycraft - Christmas fun
Prairy Fairy friday - Holly Jolly Christmas (no red and green)
Craft us Crazy - Christmas

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes,

Cynthia

16 opmerkingen:

Irene zei

Hoi Cynthia,

Dat klinkt allemaal niet al te best maar gelukkig hebben jij en Pascal het ergste al weer achter de rug. De kleintjes ontkomen bijna niet aan die ingreep. Onze Sylvia had eerst buisjes in de oren en daarna toch ook de amandelen en toen was ook direct al het gedoe over dus je zult blij zijn straks!!
Je kaart is een schatje in die hele zachte tinten dus al moest de inspiratie van ver komen......het is je gelukt!!!!
Hebben jullie genoten van het avondje uit???

Fijne zondag, Irene

Tinie zei

Mooie kaart is het geworden!! Mooie kleuren en een lief stempeltje!
Sterkte met alles en succes met de challenges!
groetjes Tinie

Marijke en Chantal zei

Nou Cyntia, het is je goed gelukt om weer een mooi kaartje te maken. Misschien duurde de opstart weer even maar je bent het niet verleerd!! Het is een lief kaartje in mooie zachte tinten. Wens je sterkte met alles!
Groetjes, Marijke en Chantal

~Jeri~ zei

I hope you continue to feel better and your sons tonsil surgery in January is a great success!
In the meantime, your card is very pretty! Love the colors and image and your coloring is super!


Thanks for joining us at Craft Us Crazy

Sieta zei

Hoi hoi,
Je kaart ziet er weer prima uit hoor.
Het is altijd even weer wennen na een tijdje niets te hebben gedaan.
Maar zo te zien ben je er weer hihihi.
En het inkleuren met distress gaat je ook goed af.
Succes met de challenges.

Liefs Mam

Helen zei

Hoi hoi, ondanks alle strubbels is er toch een mooi kaartje uitgekomen. Beterschap en sterkte met al die kwaaltjes. Succes met de challenges. Lieve groetjes, Helen

Ellen zei

Het is een hartstikke leuk kaartje geworden: zo zie je maar, je bent het nog niet verleerd :)
Balen van alle kwaaltjes. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee straks in januari. In ieder geval veel sterkte ermee.

groetjes, Ellen

*mieke* zei

Fijn om weer een kaart van je te zien en als je weer wat meer aan de freubel bent komt de creativiteit vanzelf weer terug! Je kerstkaart heb je al, maar je verhuiskaart komt nog hoor! Ik heb het erg druk met DT werk. Maar wat in het vat zit verzuurd niet:-)
Mijn twee kids zijn samen al 5 keer aan buisjes en amandelen geholpen en geloof me, als het achter de rug is denk je...Waarom niet eerder!
Groetjes Mieke

Liesbeth zei

Hoi Cynthia.
Je kaartje is erg leuk hoor, niet te zien dat het je zoveel moeite heeft gekost.
Ik hoop dat het je goed bevalt in je nieuwe huis, en na die operative ingreep met de amandeltjes knappen ze meestal snel weer op en voelen ze zich stukken beter.
gr. Liesbeth

Janny zei

Ja het valt niet mee als er iets met je kind(eren) is. Maar na het knippen gaat het meestal beter. Sterkte ermee. Ook gefeliciteerd met je nieuwe huis. En ja als je even geen kaarten hebt gemaakt en je hoofd vol zit met van alles is het lastig om weer creatief te zijn daar heb je tenslotte rust voor nodig. Ik vind de kaart in ieder geval erg mooi geworden.
Groetjes Janny

Tinie zei

Ik vind het een geweldige kaart, super van kleur, prachtig!!!

GRoetjes Tinie

Marlies zei

Gelukkig ben je het niet verleerd Cynthia! Je hebt een super mooie kaart gemaakt! groetjes, Marlies

Nicole zei

Tis echt een snoesje, Cynthia!! Helemaal te wauw ingekleurd. Sterkte met alles. Liefs, Nicole

Chantal zei

Supergave kaart zo met dit snoesje!
Groetjes Chantal

tiggertastic zei

what a lovely layout to your card
Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

Designing for:
Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

Mona Eidhammer zei

wonderful card. Thanks for joining us at Crafty Purple Frog. Hope you will join us for our new challenge starting today. Hugs...Mona