Welkom op mijn blog

donderdag 1 december 2011

Kerstkaartje van voor de verhuizing


Goedeavond allemaal,

Als eerste van harte welkom aan mijn nieuwe volgers. En meteen ook mijn excusses voor de slechte kwaliteit van de foto. De komende dagen heb ik het nog even heel druk met werken (tja dat krijg je als je in een speelgoedwinkel werkt zo vlak voor de Sint) dus ook geen tijd om een nieuwe foto te maken dus jullie moeten het hier even mee doen. Dit kaartje had ik voor de verhuizing al gemaakt maar natuurlijk vergeten een foto van te maken voordat ik hem in een verhuisdoos deed. Het afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met Distress ink. Het papier weet ik helaas niet meer waarvan het was ik dacht de Action of de Kruidvat maar zeker weten doe ik het niet. De tekststempel is wel van de Action. Verder nog een stukje kant, bloemen en parels op een draadje. Op het afdrukje heb ik plakparels gedaan alsof er sneeuw naar beneden valt.

Ik heb verder nog geen tijd gehad om aan de knutsel te gaan. Ik heb al wel aardig wat van mijn hobbyspulletjes uit de verhuisdozen gehaald maar door het vele werken kom ik momenteel even helemaal nergens aan toe. Hopelijk keert de rust volgende week weer wat terug want ik moet echt nog een boel kerstkaarten maken.

Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Addicted to stamp - Kerstkaart
AnMaCreatief - Alles mag
Bunny Zoe - Anything Christmas
Creative Craft - Free for all
One stop crafting - Christmas faires

Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot snel!

Groetjes,

Cynthia

16 opmerkingen:

Tinie zei

Leuke kerstkaart!! Succes met alle drukte!
groetjes Tinie

Tinie zei

Wat een mooie kerstkaart, hele mooie kleuren!!! Succes!!

Groetjes Tinie

*mieke* zei

Ondanks de wat wazige foto wel een hele leuke kaart Cynthia! Ook hier heerst drukte, maar je verhuiskaart kaart heb je nog te goed:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Kan toch wel zien dat het een leuke kaart is Cynthia!!! Sterkte met de koopavonden en drukte..straks lekker bijkomen en dat scrappen loopt niet weg hoor (wij ook niet) dus doe maar rustig aan en geniet vooral van je huis!!!

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Ondanks de donkere foto kan ik wel zien dat ie erg leuk is!! Speelgoedwinkel dat is topdrukte nu, ach nog even en dan kerstvakantie en misschien wat tijd om te freubelen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Helen zei

Hoi Cynthia, wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt. Succes met het werken nog deze dagen en hopelijk komt daarna de freubeltijd weer. Ook hier is het druk met sint en van alles en nog wat (o.a. ziek zijn), dus het verhuiskaartje komt nog. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

Lori zei

Love your cute little flower arrangement, thanks so much for sharing your card with us this week at Magnolia Down Under, we're happy to have you!

Debbie Pamment zei

Oh this is tooo sweet! Fabulous job!
Thanx for joining us at MDUC this week for our snowy challenge.
xXx

Christa zei

Hoi Cynthia , erg mooi kerstkaartje heb je gemaakt voor onze challenge !! Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Christa.

LottesCards zei

Wat een lieverd!
Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt!!!
Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Marlies zei

Wat een leuke scahttige kerstkaart Cynthia! Bedankt voor het meedoen met ATSC. en succes met alle drukte! groetjes, Marlies

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat is het weer een plaatje geworden.
Straks als alles op orde is komt het allemaal weer goed, dus ook weer mooie en scherpe foto's hihihi.
Suc6 met de challenges.

Liefs Mam

Ellen zei

Ondanks de slechte foto, zie ik wel dat ie leuk is hoor!
Je zult wel uitgeteld zijn na de Sint en geen inpakpapier meer kunnen zien. Maar misschien wel je knutselspullen :) We gaan het zien!

groetjes, Ellen

Anne-Marije zei

Wat een geweldige kaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Chantal zei

Ik vind hem er toch erg leuk uitzien hoor ondanks dat de foto een beetje donker is!

Groetjes,
Chantal

Lins zei

Wat een liefje!

Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

Fijne zondag nog,

Lins :-)