Welkom op mijn blog

zaterdag 24 december 2011

Laatste verzonden kerstkaart voor 2011

Goedeavond allemaal,

Hierbij het laatste kerstkaartje dat ik heb verstuurd voor 2011. Helaas is het mij niet gelukt om iedereen een zelfgemaakte kaart te sturen maar met mijn goede voornemens (2 kerstkaarten per maand in 2012) moet het volgend jaar helemaal goed komen.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zus die wel van shoppen houdt hi hi. Het afdrukje is van Kenny K. en heb ik ingekleurd met Distress Inkt. Verder weer bewerkt met stempels van de Action. Het papier is van Maja Design. Verder nog een geponste rand, plakparels, parels op een stokje, roosjes met glitters (gekregen van mijn moeder), een brad van de Kruidvat, kerstbloem met blaadjes (ook gekregen van moeders) en nog een tekststempel van de Action.

Bij deze wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen!

Groetjes,

Cynthia

3 opmerkingen:

Irene zei

Als je zuje echt graag winkelt is dit kaartje dubbel leuk Cynthia!!! Jij ook hele fijne dagen met je 2 mannen in je nieuwe huisje!!!

Liefs, Irene

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is weer super geworden!

Liefs Mam

greet zei

Je kaart is prachtig!

Groetjes Greet