Welkom op mijn blog

zondag 22 januari 2012

foto + kaartje

Goedeavond dames,

Als eerste zal ik beginnen met mijn belofte: de foto van de kaartjes:


Nogmaals alle dames heel erg bedankt!

En dan heb ik ook nog een kaartje gemaakt en wel voor mijn vader die afgelopen woensdag jarig was. Pfff dat was wel even moeilijk. Zit nog niet helemaal lekker in mijn creativiteit en dan een mannenkaart maken dat valt helemaal niet mee.



Het kaartje is gemat op blauw cardstock en daarop een design papiertje (volgens mij Maja maar weet het niet helemaal zeker). Hiervan heb ik de hoekje bewerkt met een MS pons. Hierop een doily en wat lint. Het lint komt van een werkshirt hi hi. Binnenin zitten er van die linten lussen om je shirtje aan een kapstok op te hangen en deze gebruik ik nooit dus deze heb ik eruit geknipt en in mijn lintenbakje gedaan hi hi. Verder nog een stempel van Edwin die ik al voor de verhuizing ingekleurd had met Distress Inkt. En hierbij de binnenkant van de kaart:



Het blijft lastig om met dit donkere weer goede foto's te maken. Misschien toch maar een keertje op onderzoek uit naar een kleine fotostudio'tje.

Verder begint de creativiteit weer te kriebelen en met 2 hele leuke kleine projectjes bezig en hoop jullie van de week in elk geval 1 te kunnen laten zien. Ik heb een drukke week voor de boeg met een balans op het werk dus ik ga mijn best voor jullie doen.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Tinie zei

Prachtige kleuren combi gebruikt, een lekkere stoere kaart!!!

Groetjes Tinie

Dora zei

inderdaad een mooie stoere kaart.
die afgewerkterandjes, doily en het lint is heel mooi gecombineerd.
wauw...wat een mooie kaarten heb je gekregen,zeg!
leuk, hé, kaarten te ontvangen.
groetjes Dora

Irene zei

De kaart voor je vader is helemaal leuk Cynthia, mooie kleuren en details (we kunnen ook echt alles gebruiken, hihihi!).
Sterkte met de drukke balansweek, Irene

Marijke en Chantal zei

Leuk om weer iets te kunnen bewonderen van je Cynthia, Mooie mannenkaart heb je gemaakt! Stoere kleuren en we kunnen toch ook alle gebruiken..............

Groetjes, Marijke en Chantal

Helen zei

wat een supermooi kaartje heb je voor je vader gemaakt. Groetjes, Helen
p.s. je hebt supermooie kaartjes ontvangen

*mieke* zei

Leuke verzameling Cynthia! En de verjaardagskaart voor je vader is ook erg mooi. Ik zie ook altijd a=overal dingen die ik kan gebruiken om te freubelen:-) Leuk vind ik dat!
Groetjes Mieke

Saskia zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ondanks dat je nog niet helemaal in je creatieve bui zit is het goed gelukt.
Je hebt mooie kaartjes gehad. Leuk.
Ik heb je candy vandaag binnen gekregen. Mooie spullen. Heel erg bedankt.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Je bent flink verwend door ons op je verjaardag :) Leuk!
Je mannenkaart vind ik goed gelukt. De foto is inderdaad wat donker, maar het resultaat is nog goed te zien.

groetjes, Ellen