Welkom op mijn blog

dinsdag 17 januari 2012

Niet 4 maar 5 winnaars!

Goedeavond dames,

Als eerste wil ik iedereen die met mijn candy mee heeft gedaan heel erg bedanken. Ik ben echt super blij met alle kaartjes die ik heb gekregen. Ik ga morgen overdag nog even een foto maken van alle kaartjes en zal deze nog even op mijn blog plaatsen. Ik heb weer genoeg inspiratie gekregen van jullie en hopelijk kan ik jullie snel weer een creatie laten zien. Ten tweede wil ik ook even sorry zeggen dat het een dagje later is geworden met de uitslag maar op maandag wordt er hier nooit post bezorgd en tja de post heeft soms wat vertraging dus ik wilde voor de zekerheid nog even een dagje extra wachten om de vertraagde kaartjes ook mee te kunnen laten doen.

Maar ja met zoveel kaartjes is het ook weer moeilijk kiezen. Mijn lieve man en natuurlijk Pascal hebben mee geholpen om 4 winaars uit te zoeken maar toen kwamen wij voor een dilemma te staan. We kwamen niet op 4 winnaars uit maar op 5! Gelukkig voor jullie dames is mijn man zo lief en zei dan doe je er toch gewoon 1 extra winnaar dus boffen jullie even.

Ik begin bij Candy 2 de kerstkaart...................deze is gewonnen door Helen

Candy 3 de verjaardagskaart...........................deze is gewonnen door Chantal (en natuurlijk Marijke hi hi)

Candy 4 de reacties........................................ deze is gewonnen door Mieke

Ja en toen hadden we nog 1 candy over en dat is Candy 1 de verhuiskaart. Ik kon echt niet kiezen tussen 2 kaarten dus daar zijn ook 2 winnaars en dat zijn geworden:
.
.
.

Dames allemaal van harte gefeliciteerd! Willen jullie mij een mailtje sturen scrapbookfan@duikduo.nl

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en hopelijk tot snel.

Liefs,

Cynthia

8 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Cynthia, dat is nog eens een aangename verrassing. Ik stuur je nog even een mailtje hoor. Nogmaals bedankt voor het weggeven van de candy. Lieve groetjes, Helen

*mieke* zei

Super leuk Cynthia! En natuurlijk erg benieuwd wat ik heb gewonnen:-) En natuurlijk de rest van de dames ook gefeliciteerd...
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Hoi Cyntia,

Wat zal Chantal dit leuk vinden dat ze met haar kaartje gewonnen heeft, ze ligt nu in haar bed, morgen weer vroeg op voor school! Ik zal het haar morgenochtend vertellen.
De andere dames ook van harte gefeliciteerd!

Bedankt en groetjes,
Chantal en Marijke

Sandra zei

Dames gefeliciteerd met jullie prijsjes!!!!
Cynthia, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is me niet meer gelukt om je een verjaardagskaartje te sturen maar langs deze weg nog vele creatieve jaren toegewenst!!!
Groetjes Sandra

Dora zei

gefeliciteerd ,dames!!
veel plezier ermee.
Cynthia....dank je wel voor deze kans.
fijne avond verder. ben benieuwd wat je gaat maken.
groetjes Dora

Irene zei

JOEHOE, I'm happy!!!!! Hartstikke leuk Cynthia en geweldig dat je 5 mensen super blij gaat maken, dankjewel!

Liefs, Irene

Saskia zei

Hoi,
Wat leuk dat ik 1 van de 5 winnaars ben, ook alle anderen gefeliciteerd.
Ik zal even een mailtje sturen.
Groetjes Saskia

*mieke* zei

Heb je mijn adres nog, of moet ik je die nog een keer mailen?
groetjes Mieke