Welkom op mijn blog

dinsdag 3 januari 2012

Onze grote vent

Goedavond allemaal,

Het is een tijdje rustig geweest op mijn blog dus ik dacht na vandaag even een kleine update. Als eerste wil ik jullie allemaal nog een heel gelukkig en freubelrijk 2012 wensen! Ik heb de afgelopen weken ook voor de kerst veel moeten werken dus geen zin en tijd gehad om te freubelen. Vandaag zijn Pascal zijn keel- en neusamandelen eruit gehaald en ik moet zeggen wat een grote vent hebben wij. Gelukkig is alles goed gegaan. Hij heeft tot nu toe nog niet overgegeven. Na de operatie waren er natuurlijk wel de nodige traantjes maar al vrij snel trok hij weer bij en begon hij weer lekker te spelen. Tegen 1 uur mochten we naar huis en hebben we hem daar lekker verder vertroeteld. De komende week ben ik lekker vrij en alle tijd voor mijn ventje om hem lekker te vertroetelen en bezig te houden hij mag immers voorlopig nog niet naar buiten. Dit was het voor nu hopelijk kan ik jullie snel weer een kaartje laten zien.

Groetjes,

Cynthia

9 opmerkingen:

Helen zei

Ook voor jou en je gezinnetje een gezond, gelukkig en vooral creatief 2012. Beterschap voor jouw grote man en ga hem deze week maar lekker vertroetelen en verwennen. Lieve groetjes, Helen

Marrie zei

Hallo Cynthia,

Ik wil jou en je gezin een gezond en creatief 2012 toe wensen.
En verwen je kleine mannetje maar lekker.

Groetjes Marrie

*mieke* zei

Beterschapjes voor jullie kleine grote man! Het is toch geen weer om buiten te zijn, dus lekker binnen bij de kachel en vewennen maar:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Pascal is een kanjer!!! Niet naar buiten is ook totaal geen straf met dit super ongezellige weer dus heerlijk knuffelen en lekker binnen blijven!

Liefs, Irene

Mirande zei

Hoi Cyntia,
De beste wensen voor 2012. Verwen je zoontje maar lekker.
Groetjes Mirande

Ellen zei

Jij ook een heel mooi 2012! Stort je eerst maar lekker op het verwennen van je mannetje.

groetjes, Ellen

Janny zei

Ga hem maar lekker vertroetelen en veel ijsje geven. Voor jou en je gezin een goed gezond en creatief 2012. Groetjes Janny

Dora zei

jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
en dat jouw ventje goed mag opknappen en dat het nu veel beter met hem mag gaan. je zoontje zal vast voor die tijd ook zo vaak ziek zijn geweest, denk ik, dus ik hoop dat het nu wat rustiger daar in gaat worden en alleen ziek wordt als de anderen kinderen ook ziek worden. je zal vast het verschil gaan merken. was bij ons ook zo.
succes!
groetjes Dora

Liesbeth zei

Ik lees net op het blog van je moeder dat je weer een jaartje ouder bent geworden.
Gefeliciteerd Cynthia, hele fijne verjaardag.
gr. Liesbeth