Welkom op mijn blog

woensdag 22 februari 2012

Deurhanger hobbykamer

Goedemiddag dames,

Op de challengeblog van Elke kaart een feestje hebben ze een hele leuke challenge staan namelijk maak een deurhanger. Dit had ik nog nooit gedaan en mijn handen gingen meteen jeuken. Maar ja waarvoor maak je dan een deurhanger. Mijn lieve man vind mijn hobby heel leuk als ik maar niet het hele huis versier. Tja dan blijft er maar 1 plekje over mijn hobbykamertje op zolder. Ik wilde hem eigenlijk aan de deur hangen en een foto maken maar ja er waren 2 problemen. Het was te donker en tja de deur moet nog geverfd worden en ziet er nu echt niet uit. Dus maar even in de vensterbank beneden een foto gemaakt hi hi. En hierbij het resultaat:



Ik wilde hem niet te druk doen zodat je meteen weet wat het is. Ik ben begonnen met blauw/paars cardstock. Daarop een DP van de Kruidvat hi hi. Voor de verandering heb ik weer een keer mijn Derwentpotloden uit de kast gehaald want ik had nog een toepasselijk afdrukje liggen die ik een keer heb gekregen maar ja dat was niet op aquarelpapier. Verder nog de letters HOBBY uitgestanst met een Tim Holtz stans. Wat bloemen erop, een vlinder en bovenin een eyelet met daar doorheen lint waarvan ik van 1 lint een lus heb gemaakt zodat hij aan de deur kan hangen. Hierbij nog even een wat meer close-up:



Met dit kaartje wil ik dus meedoen bij de challenge van Elke kaart een feestje. En natuurlijk wil ik met deze creatie ook meedoen bij De creatieve Zebra hier is de opdracht: Alles behalve gewoon.

Alvast bedankt voor het langs komen, alle lieve reacties die ik elke keer krijg en hopelijk tot snel.

Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Ja, leuke challenge deze keer hè?
Mooie deurhanger!
Groetjes Sjoukje

Dora zei

leuke deurhanger gemaakt. inderdaad een leuke challenge. ben ook bezig maar het gaat niet vanzelf dit keer.
je hebt leuke letters gebruikt.
groetjes dora

Marijke en Chantal zei

Leuke deurhanger heb je gemaakt voor je hobbykamer!! En het afdrukje is dat een shoppende Cyntia met tassen vol hobbyspulletjes hihi. LEUK!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi,
Hahahaha wat heb jij weer tassen vol hobbyspulletjes gekocht.(maar niet echt dus)
Meis wat is je deurhanger mooi geworden.
Suc6 met de challenge.

Liefs Mam

Irene zei

Een beeldige deurhanger voor je eigen knutselparadijs Cynthia! Heerlijk toch zo'n eigen plekje ipv de eettafel elke keer opruimen???

Liefs, Irene

Tinie zei

Wat een leuk idee om het voor de babykamer te maken, ziet er super uit!!!

Groetjes Tinie

Saskia zei

Wat een mooie deurhanger. Altijd leuk toch je eigen hobbyruimte oppimpen.
Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Sieta zei

Hoi hoi, ben ik nog even weer.
Je kan met deze crea ook meedoen bij De Creatieve Zebra (alles behalve gewoon) hoor, als je wil natuurlijk.

Liefs Mam

Ellen zei

Heel leuke hanger, vooral de keuze van je stempel mag er zijn: lekker shoppen voor de hobby!!
Leuk idee trouwens om er eentje voor je hobbykamer te maken.

groetjes, Ellen

marja zei

Wat een super leuke deurhanger heb je gemaakt Cynthia, geweldig!!
Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

Lieve groetjes Marja.

Gea zei

Een hele originele deur hanger. Erg mooi en leuk da tje mee deot met de Creatieve Zebra gr Gea B

Chantal zei

Haha, de reactie van je man ken ik, hier in huis wordt er ook zo over gedacht! Ik vind hem in ieder geval erg leuk geworden en zo kun je hem iedere keer bewonderen als je naar je hobbykamer gaat :)
Groetjes,
Chantal

Liesbeth zei

Leuk gemaakt Cynthia, leuk dat je op advies van ma meedoet bij de creatieve zebra, succes hoor.
gr. Liesbeth

Sieta zei

Als DT-er bedank ik jou voor het meedoen met de challenge van De Creatieve Zebra met deze mooie deurhanger.

Liefs van Sieta

*mieke* zei

Wat een enige deurhanger voor je knutsel stulpje Cynthia!En ook wil ik je deze keer bedanken voor je deelname bij Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke

danielle zei

Mooi vorm labelkaart.
Bedankt voor je deelname aan DECZ.

Groetjes, Danielle

Ellen zei

Super deurhanger Cynthia!
Schattig stempeltje heb je gebruikt.
Leuk dat je meegedaan hebt met EKEF!

Groetjes Ellen

Tineke zei

Wauw wat een gave duerhanger Cynthia, leuk dat je meedoet met de challenge van de Creatieve Zebra!

Groetjes Tineke