Welkom op mijn blog

maandag 13 februari 2012

Gepimpt tasje

Goedeavond dames,

Iets later dan belooft hierbij mijn gepimpte tas die ik gemaakt heb.


Ik ben begonnen met paars cardstock met daarop een rose dp van Maja Design. Het afdrukje had ik al een keer eerder ingekleurd met distress inkt en heb ik hem uitgesneden met mijn nieuwe SB stans. Achter het afdrukje een border van een MS pons met daarover kant. Verder nog wat bloemen en links bovenin een stans van mijn nieuwste aanwinst Memory Box. Deze stansen zijn echt zo mooi maar ik moet ook zeggen dat sommige ook wel lastig zijn goed gesneden te krijgen. Nog maar even flink oefenen. Rechts bovenin een tekstlabel en verder in alle hoeken nog een parel. Ik vond de achterkant een beetje kaal dus die heb ik ook gedaan:



Ik heb weer hetzelfde papier gebruikt als aan de voorkant en het DP ge-embosd (schrijf je het zo wat een lastig woord hi hi). Daarna deze nog bewerkt met distress inkt. Ik ben er zelf nog niet echt tevreden over maar ja ze zeggen oefening baart kunst dus we gaan gewoon rustig door.

Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Bunny Zoe's - Celebration
Papertake Weekly - Anything goes
Stamptacular Sunday - Pearls and Lace

Groetjes,

Cynthia


19 opmerkingen:

Irene zei

Beeldig tasje Cynthia en de nieuwe spulletjes die al in je boekje stonden zijn hier mooi verwerkt! Die swirl van Memory Box had ik ook bij Jacobi besteld, prachtig is hij!!!!

Liefs, Irene

Ellen zei

Ik vind het hartstikke leuk gedaan!

groetjes, Ellen

Liesbeth zei

Leuk tasje Cynthia.
gr. Liesbeth

Tinie zei

Super!!! En wat een geweldige digi heb je ervoor gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Sieta zei

Wauw meis, wat is dit prachtig geworden.
En hoe je de achterkant mooi kunt krijgen met kleur, zal ik nog wel eens vertellen.
Suc6 met de challenges.

Liefs Mam

LottesCards zei

Wat een schitterend tasje heb je zo gemaakt! Helemaal top!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Helen zei

Wat een ontzettend mooi tasje heb je gemaakt. Toppie hoor. Mijn tasjes liggen nog steeds blanco op mijn buro ;-( Bedankt dat je met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Joke de Wit zei

Wat een mooi tasje en de digi is heeeeel grappig.Groetjes JOke

Dora zei

Hallo Cynthia,
een hele mooi tasje versierd.
prachtig!
groetjes dora

Marijke en Chantal zei

Prachtig is het tasje en wat een gave swirl. Mooi is ook de stempel en de ge-embosde achterkant:))

Groetjes, Marijke en Chantal

Chantal zei

Wat een superleuk tasje! Gaaf dat het tasje zelf ook al wit is en je hebt hem ontzettend leuk gepimpt!
Groetjes,
Chantal

Saskia zei

Wat een leuk tasje is het geworden. Mooi gedaan, daar zal je vast iemand heel blij mee maken.
Groetjes Saskia

Sandra zei

Wat een leuk tasje zeg, heerlijke kleurtjes en een super gave stempel!!!
Groetjes Sandra

Stampalicious zei

very cute, love the colours, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week,hugs, martina

Heleen zei

Wat een prachtig tasje heb je gepimpt! Leuk dat je meedoet met de challenge van Stamptacular sunday. Veel succes!
Lieve groetjes, Heleen

Dorcas zei

How cute!! I'm so glad you could join us at Bunny Zoes this month!
Hugs,
Dorcas

Lins zei

Hoi Cynthia,

wat een mooi cadeautasje, ik vind die memorybox mallen ook zo mooi. Ze staan op mijn verlanglijstje maar ik wist niet dat ze zo moeilijk sneden.

Leuk dat je met deze prachtige feestcreatie meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

Groetjes,

Lins ;-)

Crealett zei

Hoi Cynthia, ik heb je een AWARD gegeven, kijk maar es op mijn blog.

Lieve groetjes, Alette

Anne-Marije zei

Wat een geweldig tasje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije