Welkom op mijn blog

maandag 6 februari 2012

Labelkaart

Goedeavond dames,

Zoals beloofd hierbij mijn projectje nummer 2. Het is een label geworden. Het patroon van het label komt van Kreateja en heb ik helemaal met de hand uitgeknipt. Dit was nog wel even een werkje maar ik vond het zo'n mooie label.


Het afdrukje van Magnolia komt uit de laatste serie en heet cuddling syblings (hoop dat ik het zo goed heb geschreven. Ik heb hem ingekleurd met distress inkt. Het papier van de label komt uit een a4 pakket wat ik ooit eens bij de kruidvat heb gekocht en toen ik het zacht dacht ik meteen dit is het. Achter het afdrukje een stukje jute en een wit blaadje wat ik heb gekocht bij de Hornbach bij de kerstuitverkoop hi hi. Verder nog een border met vlinders van de MS pons. Daarover heb ik een lintje geplakt zo vond ik het strookje wat mooier. Wat bloemen erop met meeldraadjes. Een lintje door het gaatje boven in. En een label met tekst welke ik afgelopen vrijdag op de beurs in assen heb gekocht. En als laatste nog een bedel van een vlinder erop. De foto's blijven van wat mindere kwaliteit voorlopig want ik heb vandaag mijn spaarcentjes uitgegeven aan schaatsen hi hi. Het winterweer houdt nog wel even aan en Pascal vind het echt geweldig om te schaatsen ja dan kunnen papa en mama natuurlijk niet achter blijven. Hopelijk donderdag voor het eerst schaatsen na zo'n 15 jaar dus dat zal wel weer even wennen worden hi hi. Een hele fijne avond en hopelijk tot snel.

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie label, en met de hand geknipt: knap vind ik dat!
Vraagje: wat voor papier en stempelinkt gebruik je bij het inkleuren met distress-inkt. Ik ben e.e.a. aan het uitproberen, maar heb nog niet het juiste papier (alles loopt uit of droogt te snel).
Veel plezier met je schaatsen, zal wel wennen zijn na 15 jaar, maar het weer is te geweldig om het niet te doen!

groetjes, Ellen

Irene zei

Je tag is beeldig Cynthia, leuke kleuren en versieringen en mooi ingekleurd!
Kijk je wel een beetje uit als je na 15 jaar de ijzertjes weer onderbindt of is dat net als zwemmen en fietsen???? In ieder geval heel veel ijspret!!!!

Liefs, Irene

Saskia zei

Je tag is prachtig, ziet er heel mooi uit. Succes met schaatsen donderdag, ik heb gisteren weer even op het ijs gestaan, was wel weer even wennen vond ik.
Veel winterplezier.
Groetjes Saskia

Tinie zei

Wat is dit toch lief!! Een prachtige tag!!! Succes met schaatsen!!

Groetjes Tinie

Joke de Wit zei

Wat een mooie tag,schitterend.Groetjes Joke

Margriet zei

hoi cyntia,
via via kwam ik op jou blog terecht.
Ik heb even rond gekeken op jou blog en ik vind dat je leuke dingen maakt. ik zal je toevoegen op mijn blog, dan kan ik je blog vaker bekijken.
Gr. Margriet

Sieta zei

Hoi hoi,
Woh wat is je tag prachtig geworden!
Mooie heldere kleuren en Pascal's medewerking eraan is niet te zien hihihi(gelukkig).

Liefs Mam

Sandra zei

Wat een leuke tag zeg in leuke frissen kleurtjes!!
Veel plezier met schaatsen!!
Groetjes Sandra

Liesbeth zei

Leuk gemaakt je tag Cynthia.
Het is een heel leuk bruikbaar modelletje dit, ik gebruik hem ook nog regelmatig met steeds een andere onderkant.
gr. Liesbeth

Janny zei

Mooie label en leuke stempel is dit. Groetjes Janny

Helen zei

Hoi hoi, wat een superleuke label is dit en vrolijke kleurtjes. Doe je wel voorzichtig met het schaatsen na al die tijd; zal zeker weer wennen zijn. Helaas heeft dochterlief mijn schaatsen ingepikt, dus ik maak wel foto's van mijn Joan Haanappel in spe ;-) liefs, Helen

Dora zei

mooie label in die kleuren.
heel leuk gemaakt.
groetjes dora

Marijke en Chantal zei

Wat een mooie label, helemaal met de hand uitgeknipt pffff wel mooi! Lief dat stelletje! Groot gelijk hoor dat je schaatsen hebt gekocht,dat fototoestel komt nog wel! Lekker genieten van het schaatsen met Pascal, zelf houd ik het maar bij kijken haha.

Liefs, Marijke en Chantal

*mieke* zei

Mooie label en heel erg netjes kleurwerk!
Succes donderdag op het ijs, ik hoop dat het net als fietsen is...:-)
Groetjes Mieke

Chantal zei

Wat een ontzettend leuk label! Hopelijk hebben jullie lekker geschaatst!
Groetjes,
Chantal