Welkom op mijn blog

zondag 26 februari 2012

Lekker roze

Goedemiddag allemaal,

Deze keer heb ik weer een kaartje gemaakt in mijn favoriete kleur roze hi hi. Het kaartje is voor een vrouw van een collega van mij die deze week jarig is.


Dit afdrukje heb Tilda heb ik van mijn moeder gekregen. Ik heb haar ingekleurd met Distress Inkt en heb de randen eerst bewerkt met de distressing tool van Tim Holtz en daarna met Distress Inkt erover heen gegaan. Het DP is van 2 soorten Maja Design. Allemaal gemat op lekker roze Cardstock hi hi. Verder nog een doily ook van mams gekregen, een vlinder bewerkt met stickles, de stansjes achter het afdrukje ook gekregen van mams, een stik kant achter het afdrukje, 2 zilveren vlinder splitpennen, een tag met de tekst van harte en verder nog wat bloemen uit de collectie. De paarse bloem heb ik de randjes ook bewerkt met stickles. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Moeders Hobby Paleis - Vlinders en bloemen
Totally Tilda - Die cuts and punches
AnMaCreatief - Feest
Stampin' for the weekend - BINGO (Pink-butterfly-die cuts)

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties op mijn deurhanger!

Een hele fijne zondag!

Groetjes,

Cynthia

22 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt,hadden we allemaal maar een moeder met een zelfde hobby!!.Groetjes Joke

Joke zei

Heel erg mooi gedaan. Super.
groetjes Joke

Irene zei

Super kaartje in een heerlijke knalroze kleur!! Wat is dat stempeltje toch lief met die enige schoenzooltjes!!

Liefs, Irene

Helen zei

Wat een supermooi kaartje weer. Leuk dat je meefeest bij Anmacreatief. Bedankt dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

Marijke en Chantal zei

Wat een schat van een Tilda en lekker in dat knalroze! Leuk en vrolijk kaartje.

Groetjes, Marijke en Chantal

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart, lekkere vrolijke kleuren zeg!
Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief en Moeders Hobbypaleis.

Liefs Lotte

Anne-Marije zei

Wat een lekker vrolijk kaartje!
Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief feest-challenge...
xxx Anne-Marije

Sieta zei

Hoi hoi, wat een vrolijke kaart is dit geworden.
Heerlijk roze heb je ervoor gebruikt.
Leuk dat je ook meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

Liefs Mam

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje.
bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

groetjes karin

Liesbeth zei

Lekker vrolijk gekleurd Cynthia.
gr. liesbeth

Lins zei

Wat een lieverd!

Bedankt dat je weer meedoet met onze feestchallenge :-)

Groetjes,

Lins

Sandra zei

Wat een lief zoet kaartje!!!
Groetjes Sandra

Susie Sugar zei

Very pretty colours. Thanks for joining us girls at the Totally Tilda challenge this time
Hugs Susie Sugar xx

Tineke zei

Wauw wat een gaaf roze kaartje Cynthia, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

Groetjes Tineke

Babette zei

Hij is prachtig Cynthia.
Bedankt voor het meedoen met de challenge van Moeders Hpbbypaleis.
Groetjes Babette

Ellen zei

Deze Tilda is echt superlief! En mooi gekleurd (ik mail je nog over mijn ervaringen met je papier). Erg leuke kaart heb je gemaakt!

groetjes, Ellen

Elise zei

Wat een prachtige creaties! Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP!
Groetjes Elise

Rachel zei

Leuk gedaan, hij is prachtig geworden!!!Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, succes! Groetjes Rachel

Chantal zei

Heerlijk roze kaartje hoor, super!
Groetjes Chantal

Suzie McFloozy zei

Beautiful card - love the colours you chose x
Thanks for playing along at stampin' for the weekend & good luck x
((hugs)) Suzie xoxo

Jacqui P zei

beautiful card! lovely details thankyou for joining us this time over at totally tilda!
Hugs
JAcqui P x

Mummylade zei

This is really sweet! Thank you so much for entering the Totally Tilda challenge and giving me the opportunity to admire your work!