Welkom op mijn blog

zondag 12 februari 2012

Scrapbook deel 2

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik heb gekregen op mijn label. En boven mijn verwachting zoveel lieve reacties op mijn scrapbookje dat ik heb gemaakt. Natuurlijk kan ik het dan ook niet laten om er snel mee aan de slag te gaan. Het is voor mij een ideale uitdaging want ik ben altijd veel te precies bezig met mijn kaarten en met dit boek heb ik mij voorgenomen om gewoon lekker te doen en niet te veel na te denken. Ik heb 2 pagina's gemaakt n.a.v. de beurs in Assen waar ik ben geweest met wat ik heb gekocht. Gelukkig heb ik niet zoveel gekocht dus kan ik het mooi op 2 pagina's kwijt hi hi


En hierbij nog even wat duidelijker de linker pagina




En natuuurlijk de rechter pagina



Ook het entree bewijs erbij geplakt altijd leuk voor later. Jullie kunnen wel zien wat ik gekocht heb maar nog even op een rijtje. Een nieuwe stempel van Kenny K., een nestabillatie stansen set (deze heb ik gebruikt om het afdrukje uit te stansen), wat lintjes met vlinders en hartjes, een stempelset van Whimsey met teksten in labels en hierbij ook de stans gekocht om ze uit te snijden, de losse teksten en vlinder komen ook uit deze set en nog een setje Joy stansen van knoopjes. Oh ja en ook nog crackle paint alleen deze heb ik niet op de pagina's verwerkt.

Even iets anders ik kreeg zoveel lieve reacties op het schaatsen en ik moet zeggen het is inderdaad net als fietsen dat verleer je niet. Het is weer even wennen maar je zit er zo weer in. De rondjes en kunstjes kan ik nog niet zoals vroeger maar ja ik wordt ook een dagje ouder. De eerste dag niet 1x gevallen maar ja de 2e dag toch wel even op mijn achterwerk terecht gekomen maar ja dat hoort erbij. Ik ben echt super blij dat ik mijn schaatsen gekocht heb en ga zo nog even lekker met zoonlief het ijs op nu het nog kan want ik denk dat het morgen gebeurd is.

Ik ben nog met een leuk tasje bezig en hij is bijna af hopelijk kan ik hem vanavond aan jullie laten zien.

Groetjes en een hele fijne zondag,

Cynthia

9 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een idee!!! En het ziet er super leuk uit, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marijke en Chantal zei

Dit ziet er leuk uit, en het voordeel van zo'n boekje is dat het idd niet zo netjes hoeft:)) Gewoon lekker plakken. Mooie spulletjes heb je gekocht, dat wordt weer freubelen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi, ja dit boekej is inderdaad een goed idee.
Moet ik ook maar eens over nadenken om er aan te beginnen hihihi.
En schaatsen verleer je niet, alleen je moet er even weer inkomen. Maar na wat slagen gemaakt te hebben gaat het weer vanzelf en tja vallen hoort erbij. Ik probeer het maar niet meer, kon het voor z'n 25 jaar terug aardig maar durf het nu niet meer i.v.m. mijn rug.
2x een hernia is genoeg!

Liefs Mam

Ellen zei

Leuk hoor om zo'n book bij te houden. Altijd leuk om in terug te bladeren.
Vandaag heb je vast niet geschaatst. Heerlijk dat je er de afgelopen dagen zo van genoten hebt! Wie weet krijgen we nog wat en anders volgend jaar weer.

groetjes, Ellen

Irene zei

Jouw SMASH-boekje is super leuk Cynthia en heerlijk dat het niet zo'n perfect werkje hoeft te zijn! Die tickets van Whimsy heb ik ook en ben er heel blij mee ook al gebruik ik ze helemaal niet zo vaak. Er zijn ook postzegeltjes en nog wat andere toicketteksten van geloof ik. Je SB stans is prachtig, die heb ik al vaker langs zien komen. Kom je wel eens bij Boekenvoordeel op de Vismarkt? Daar zijn ook best leuke stansen en helemaal niet zo duur!!
Fijn dat schaatsen goed ging!!!
Werkse maar weer van de week, liefs Irene

*mieke* zei

Leuk boekje ben je aan het bijhouden Cynthia! Leuk voor nu en voor later:-) Fijn dat het schaatsen nog steeds in je systeem zit en hopelijk heb je vandaag nog een keer genoten zonder op de kont te stuiteren:-)
Groetjes Mieke

Helen zei

Wat een superleuk idee. Je hebt mooie dingen gekocht. Fijn dat het schaatsen goed ging. Groetjes, Helen

Dora zei

een hele leuke album op deze manier. leuk herinnering, en met het schaatsen...inderdaad dat verleer je niet alleen even weer inkomen. (:
en bij het vallen heb je waarschijnlijk een kwartje gevonden.( dat zei mijn vader altijd als ik viel op het ijs.)haha.
groetjes Dora

Chantal zei

Wat een ontzettend goed idee op deze manier je aankopen bij te houden! Leuke spulletjes hoor!
Groetjes,
Chantal