Welkom op mijn blog

vrijdag 9 maart 2012

Cheers to you

Goedeavond allemaal,

Zo dat was weer even een tijdje geleden hi hi maar hier weer een kaartje van mij:


Gisteravond heb ik dit kaartje afgemaakt en vanmorgen voordat ik naar het werk moest even snel een foto gemaakt maar geen tijd om hem te posten dus daarom nu nog even.

Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Distress. Het papier komt uit de restjes bak. Het papier is van Maja Design. Verder nog een strik met een bedel van een klok eronder. Een tekststempel van Whimsy met Cheers to you. Links onderin een metalen hoekje van AnMaCreatief haar webwinkel ze hebben daar zulke leuke spulletjes. Verder nog 3 knoopjes van een oude blouse van mijn man (lekker recyclen). Een dikke bloementoef met diverse bloemen. Tussen de bloemen spelden met kralen eraan, een stukje opgerold paars gaas en achter de bloemen een stans van mijn lieve moeder! Nog wat plakparels erop en ik vind hem helemaal af.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

 
Magnolia Down Under - Buttons and bows
One stop crafting - Button it
Scrap & more - Bloemen
AnMaCreatief - favoriete kleuren (paars en roze)
Papertake weekly - anything goes
Polycraft - Spring has sprung

Ik ga voorlopig weer even offline ik wil me even helemaal richten op het inkleuren met Distress wat dat moet veel mooier kunnen en ik heb al niet zo heel veel hobbytijd en tja die kan je maar aan 1 ding besteden hi hi.

Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

Tinie zei

Wat heb je prachtige kleuren gebruikt en een super leuke sketch!!! Prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt. Veel succes met de distress. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

LottesCards zei

Een hele leuke kaart is dit, ik oefen ook nog met de distress, erg leuk hé?! Maar ik plaats er ook nog niets van op het blog, eerst wat beter worden, tot die tijd gebruik ik nog lekker mijn derwents, daar kan ik al wel goed mee over weg.

De kaart is prachtig, leuke details en spulletjes gebruikt. Leuk om producten uit de webwinkel van AnMaCreatief terug te zien!
Zo leuk om te zien hoe iedereen de materialen toch weer anders gebruikt en leuk voor mij om zo nieuwe ideeën op te doen!

Bedankt voor het meedoen met de challenge van AnMaCreatief en Moeders Hobbypaleis.

Liefs Lotte

Debbie Pamment zei

Gorgeous job - love the detailing with the charm and the rolled paper.
Thanx so much for joining us at MDUC this week.
xXx

Stampin'Piper zei

Beautiful card, love this Tilda!

Thanks so much for joining us at MDUC!

Hugs Tanja

Dora zei

een hele mooi kaart.
heel mooi is die bloemenpartij.
groetjes dora

Joke de Wit zei

Het is een mooi kaartje geworden.Groetjes Joke

Sieta zei

Wauw wat is dit een pracht kaart geworden!
Je versiering van de kaart is schitterend en die bloementoef is geweldig goed gelukt.
Wij moeten maar eens samen gaan oefenen met de distress hihihi.
Suc6 met de challenges.

Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Zo af en toe kleur ik ook in met distress inkt en vind dit ook moeilijk maar wel heel leuk om te doen. Je kaartje is prachtig, mooie details! Prachtig is ook je bloementoef!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Donelda zei

I adore your earthy tones and all the details you've added!! Thanks so much for joining us at Crafty Creation Challenges!!

Liesbeth zei

Wat een leukerd Cynthia.
gr. Liesbeth

Tineke zei

Wat een leuk kaartje Cynthia, fijn dat je met de challenge van Moeders Hobbypaleis meedoet!

Groetjes Tineke

Arabella zei

This is really pretty Cynthia! Lovely colours!

Thanks for joining us for the Spring has Sprung challenge at Pollycraft!

Arabella

Chantal zei

Wat een mooie kleuren! En zo een geweldige bloementoef!
Groetjes,
Chantal

Liz's creative corner zei

What a lovely card, love the design with the rolled paper, lovely image and use of the recycling, thanks for sharing with us at Paper Play, hugs Liz xx

Karin Schuring zei

Een heel gezellig kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.
Groetjes, Karin

Anne-Marije zei

Wat een geweldig mooi kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije
Enne, bedankt voor de reclame voor mijn webwinkel!

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Moeders Hobbypaleis!!
Groetjes Elise