Welkom op mijn blog

woensdag 11 april 2012

Verjaardagsslinger voor mams

Goedeavond dames,

Ik moet wat bekennen. Ik heb een beetje tegen jullie gelogen hi hi. Terwijl jullie dachten dat ik druk aan het oefenen van het distress kleuren was ik in het diepste geheim bezig een verjaardagskado'tje voor mijn mams haar verjaardag te maken. Aangezien zij hier ook op blogspot zit moest ik het even goed verborgen houden hi hi hopelijk kunnen jullie het mij vergeven :-).

Ik heb voor haar een slinger gemaakt van 5 vlaggen. Ik heb 1 vlag per letter van haar naam gebruikt. En hierbij de vlag:







Onderaan de puntjes van de vlaggen heb ik elke keer een letter van haar naam gebruikt SIETA. Ik heb de letters gestanst met een stans van Tim Holtz. Het papier is allemaal van Maja Design en heb ik gemat op zwart dik karton. Verder heb ik voor alle vlaggen een plaatje van Pion gebruikt die symbool staan voor een betekenis in haar leven. In de volgorde van de vlaggen is dit: mams haar geboorte, het verliefd worden op mijn paps, het huwelijk van mijn ouders, de geboorte van mijn zus en mij en als laatste de geboorte van hun kleinzoon. Verder heb ik op alle vlaggen in de bovenste hoeken een parel geplakt. Alle vlaggen heb ik aan elkaar gemaakt met paars lint. Ik zal nog even per vlag vertellen wat ik heb gebruikt:

Vlag 1

Een tag/label van Irene haar candy, een swirl, bloemetjes met een stans erachter en een stuk kant/lint.

Vlag 2

Een hart doily en swirl van Irene haar candy

Vlag 3

Bloemen een blaadjes, een stuk kant/lint en weer een swirl

Vlag 4

Een swirl en vlinders van Irene haar candy, 2 pinnen met extra parels erop en nog een stukje opgerold paars gaas

Vlag 5

Bloemen, weer een swirl en kant/lint

De vlaggen heb ik vrij rustig gehouden omdat ik het verhaal toch de hoofdzaak vond en ik dacht als ik ze heel druk maak dan valt het verhaallijn misschien wat weg. Maar ja hoe simpeler hoe moeilijker het ook is vind ik. Ik heb er heel veel werk van gehad maar vond het zo leuk om te doen!

Natuurlijk moest er op het laatste moment nog iets bij net voordat wij een weekendje met zijn allen naar Ameland gingen en moest ik mijn werkplekje een beetje rommelig achter laten. Ook dit beeld wil ik jullie niet onthouden hi hi


Nou ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en dan bedoel ik niet mijn rommeltafel hi hi.

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Irene zei

Laat ik met je rommeltafel beginnen...Cynthia, die is KEURIG, je wilt niet weten hoe het er bij mij uit ziet als ik bezig ben, hihi!
De creatie voor je Mam is beeldig en de verhaallijn echt super met die Pionplaatjes. Had ze het direct door of moest je het uitleggen??? Leuk dat je wat dingetjes van de candy zo goed hebt kunnen gebruiken en dat jullie weekend op Ameland zo fijn was!!!!

Liefs, Irene

Marijke en Chantal zei

Het is je vergeven hoor. Wat een prachtige slinger heb je gemaakt, leuk de verhaallijn! Mooie nostalgische plaatjes! Leuke embellies. En de rommel valt wel mee hoor.............

Groetjes, Marijke en Chantal

Cynthia zei

Mams had hem meteen door de anderen moesten we het uitleggen ha ha

Sieta zei

Hoi hoi,
Nou je hebt deze verrassing goed geheim kunnen houden.
Ik heb er zelfs niets van vernomen toen jullie, nadat wij allen naar bed waren gegaan, een verwoede poging ondernamen om de slinger op te hangen.
En dan nog het cadeau wat erbij hoort, op de achterkant van de vlaggetjes staat "een jaar gratis de Magnolia Ink.
En daar ben ik SUPER blij mee.
Meis nogmaals ik vind hem super gaaf geworden en hij krijgt een ere plaatsje in mijn hobbykamer.

Liefs Mam

Tinie zei

Wat ziet dat er geweldig uit!! Super geheel!!! Enne die hobbykamer...heel netjes hoor:)!

Groetjes Tinie

Helen zei

Nou die hobbytafel ziet er nog netjes uit hoor vergeleken bij mijn zooi-tafel als ik bezig ben geweest. De slinger is echt supermooi. Nog proficiat met je mams. Groetjes, Helen

Jopie zei

Wat een geweldige slinger hebt je gemaakt voor je moeder en leuk met die verhaallijn erin prachtig gemaakt en wat je rommel betreft gebeurt mij dagelijks hoor haha.
groetjes jopie

Sandra zei

Wauw zeg wat een mooi cadeau, en zo te lezen was je moeder er erg blij mee!!!
Je hobbytafel ziet er keurig uit hoor, als ik bezig ben zie je alleen mijn snijmat nog liggen!!
Groetjes Sandra

Aartje zei

Hallo Cynthia, wat leuk gedaan zeg, daarvoor mag je ons wel een beetje voorliegen hoor.
Jouw hobbytafel ziet er nog keurig uit hoor. Bij mij is het soms een complete veldslag waar je geen vrij stukje tafel meer ziet
Groeten, Aartje

Joke de Wit zei

Wat een leuk kado heb je gemaakt super en zo'n abbonnement is wel heel leuk om te krijgen.Groetjes Joke

Liesbeth zei

Wat een leuk mooi en origineel kado heb je gemaakt Cynthia, gr. Liesbeth

corry'kaart zei

hoi cynthia
die romeeltafel valt wel erg mee hoor:-)) bij mij lijkt het vaak net of er een wervelwind over de tafel is gegaan,maar je vlag voor je mams ziet er gewoon supermooi uit en dat ze hier blij mee is dat is zeker!!
erg origineel en prachtig gemaakt!
groetjes van corry

Ellen zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je moeder Sieta! En wat een leuk kado heb je voor haar gemaakt, ziet er echt hartstikke leuk uit. Jullie hebben vast heerlijk genoten op Ameland.
En nu weer aan de distress.... :)

groetjes Ellen

Chantal zei

Haha, ja een rommeltafel hoort er natuurlijk bij na het maken van zo'n mooi project! Erg mooi gemaakt hoor!
Groetjes,
Chantal

Saskia zei

Wat een prachtige vlaggenlijn is het geworden. Heel mooi. Kon je moeder vast waarderen.
Overigens de rommel op je tafel valt nog mee hoor, je zou mijn werkplek nu eens moeten zien, hihi.
Tja, dat komt als je weinig tijd hebt gebruik je alle tijd om te knutselen en de rommel blijft dan liggen.
Fijn weekend
Groetjes Ssakia